آخرین خبر از تغییر دهک های یارانه ای

به گزارش تاسیسات نیوز، در هفته جاری مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با پیوستن دهک‌های شش و هفت آغاز شد و بر اساس آن همه خانوارهای دهک‌های ششم و هفتم به ازای هر نفر از شارژ ۱۲۰ هزار تومانی اضافه‌تر بهره‌مند شدند.
شرط اختصاص یارانه تشویقی و استفاده از آن این است که خانوارها ۵۰ درصد اعتبار یارانه ماهانه خود را صرف خرید ۱۱ قلم کالای اساسی پیش‌بینی شده در این طرح از قبیل روغن مایع، برنج ایرانی، شیر، پنیر، ماست، تخم‌مرغ و … کنند.
مشاور معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از مذاکره برای پیوستن تعاونی‌های روستایی به طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و این اقدام را در راستای افزایش دسترسی خانوارها به فروشگاه‌های متصل و سهولت بیشتر خرید خانوارها اعلام کرد.
موضع وزیر کار در خصوص ساخت مسکن ۲۵ متری نیز خبر دیگر این هفته بود و وی با بیان اینکه وزارت کار متولی اشتغال است نه مسکن در این باره گفت: یکی از نمایندگان مجلس از من وقت گرفته بود و همراه او یک متقاضی بود که ایده ساخت واحدهای مسکونی را داشت و از من تقاضا کرد که می‌خواهم مسکن بسازم و پیگیر توسعه تعاونی‌ها و نیازمند حمایت هستم. او در این جلسه تاکید کرد که نه از دولت پول می‌خواهم، نه زمین،نه تسهیلات؛ من هم گفتم چه چیزی بالاتر از این؟ شما تعاونی می‌خواهید ما هم به تعاونی شما کمک می‌کنیم. پیگیر هم هستیم به تعاونی‌ها کمک کنیم. نه ایشان بلکه هرکس بخواهد تعاونی مسکن ایجاد کند ما حمایت می‌ کنیم و تحت هیچ شرایطی در این گفت وگو از متراژ مسکن صحبت نشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;