آخرین اطلاعات در باره شوفاژهای برقی+قیمت

شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW
این شوفاژ برقی داراری سیزده عدد پره بوده که برای گرم کردن محیط های بسته و فضاهای کوچک مناسب است. شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MWبه دلیل داشتن چرخ به راحتی جا به جا می‌شود و قابلیت تغییر ارتفاع نیز دارد. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید و به قیمت ۴ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان در بازار عرضه شده است.
شوفاژ برقی مدل آدیسان ۷ پره
شوفاژ برقی مدل آدیسان ۷ پره به دلیل جمع و جور بودن فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و به همین علت یکی از پرفروش ترین شوفاژ برقی‌های بازار محسوب می‌شود. این شوفاژ برقی دارای ۷ عدد پره گرمایشی بوده و به رنگ سفید در بازار موجود است. همچنین به دلیل قابلیت تنظیم دما و اشغال فضای کم، می‌توان این شوفاژ برقی را در سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده کرد. شوفاژ برقی مدل آدیسان ۷ پره به قیمت ۱ میلیون و ۷۹۴ هزار تومان ارائه شده است.
شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770925 OIL FILLED
این شوفاژ برقی ۹ پره قابلیت تنظیم دما دارد و به دلیل داشتن سیستم ضد انجماد، گرمادهی یکنواختی در محیط ایجاد می‌کند. شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770925 OIL FILLED به قیمت ۸ میلیون و ۷۴۳ هزار تومان در بازار موجود است و با سه رنگ سفید، نقره‌ای و طوسی فیلی امکان انتخاب بیشتری برای خریدار مهیا کرده است. این شوفاژ برقی دارای محل جمع‌آوری سیم برق است و پایه‌های چرخ‌دار آن باعث حرکت آسان این شوفاژ برقی می‌شود.
شوفاژ برقی مدل SF1212OH
شوفاژ برقی مدل SF1212OH با ۱۳ پره گرمایشی و حداکثر توان گرمایش ۲۹۰۰ واتی یکی از شوفاژ برقی‌ های پرتوان موجود در بازار است. این شوفاژ برقی قابیلت تنظیم دما در سه حالت متوسط، زیاد و خیلی زیاد را دارد. در این شوفاژ برقی، فن توربو کوچکی تعبیه شده تا حرارت را به قسمت‌های بیشتری از محیط و فضای اتاق برساند. شوفاژ برقی مدل SF1212OH دارای میکروسویچ ایمنی است تا در صورت کج شدن و یا واژگونی شوفاژ به صورت اتوماتیک خاموش شود. این شوفاژ برقی به قیمت ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قابل خریداری است.
شوفاژ برقی مایدیا مدل NY2311-20M
شوفاژ برقی مایدیا مدل NY2311-20M به قیمت ۴ میلیون ۹۷۹ هزار تومان یکی از پرفروش ترین شوفاژ برقی‌های بازار است. این شوفاژ برقی دارای یازده پره گرمایشی بوده و قابلیت تنظیم دما نیز در آن تعبیه شده است. شوفاژ برقی مایدیا مدل NY2311-20M با طراحی ظریف و به رنگ سفید در بازار عرضه شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;