آخرین اخبار چهارشنبه سوری از زبان داوری

به گزارش تاسیسات نیوز، مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اجرای 160 ماموریت آتش نشانان پایتخت در شب چهارشنبه سوری امسال، اظهار داشت: شمار حوادث ناشی از چهار شنبه آخر سال از ساعت 16:30 تا 22:30 دقیقه این شب نسبت به زمان مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش داشت.


وی افزود: خوشبختانه حوادث مهمی که آتش نشانان در آن به انجام عملیات گسترده خاموش کردن آتش و امداد و نجات بپردازند بسیار محدود بود و کاهش قابل توجهی داشت.


وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب رسانه های گروهی و همچنین مراقبت والدین از فرزندان خود که در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال نقش موثری داشت، افزود: بر اساس گزارش های اعلام شده از حوادث این شب درطول ساعات یاد شده درمجموع مصدومین 2 نفر بوده و خوشبختانه فوتی نداشتیم.


داوری در مورد آتش سوزی تصرفات مختلف در این شب اظهار داشت: 160 مورد آتش سوزی ها شامل آتش سوزی های منازل مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی، ضایعات، وسائل نقلیه، فضاهای سبز و سطل های مکانیزه بود ودراین میان دو مورد نیز توسط آتش نشانان و با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری تعدادزیادی ترقه که دردو منزل مخفی کرده بودند، اقدام و معدوم شد.

 

مدیر عامل آتش نشانی تهران که بعد از ظهر سه شنبه به همراه معاونان و مدیران این سازمان در ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بر چگونگی فعالیت آتش نشانان و روند اجرای عملیات آنها نظارت داشتند، در خصوص حوادث امشب اظهار داشت: الحمداله شب کم خطری بود و این درحالی بود که شمار حوادث چهارشنبه سوری در مدت ساعات یاد شده طی سال 94 به تعداد سه مورد، سال 95 به تعداد دو مورد و سرانجام شمار این گونه حوادث طی سال 96 به تعداد یک مورد بوده است.


مهدی داوری تاکید کرد: امسال، شب چهارشنبه سوری شاهد کاهش چشمگیرحوادث بودیم که در مجموع می توان گفت که این شب با همکاری مردم و استقرار نیروهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر تهران، ایمنی شهروندان بخوبی تامین شد تا مشکلی برای مردم پیش نیاید که سرانجام این شب را با کمترین مصدوم و خسارت پشت سر گذاشتیم.


مدیر عامل آتش نشانی تهران در خاتمه با اظهار سپاسگزاری از همه شهروندان به واسطه همکاری آنان با این سازمان و نیز رعایت موازین ایمنی ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده نیز هیچ گونه حادثه ای متوجه شهروندان نشود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;