آتش سوزی در سالن ورزشی

به گزارش تاسیسات نیوز، نیروهای آتش نشانی با حضور به موقع در محل آتش سوزی یک ساختمان اداری در پایتخت، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.


بروز این حادثه ساعت 13:19 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 40 و 18 و نیزگروه امداد و نجات 14 سازمان آتش نشانی تهران به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به سمت خیابان فاطمی غربی رهسپار شدند.


حمید توکلی رئیس ایستگاه 40 آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: آتش سوزی در طبقه همکف این ساختمان6 طبقه و در قسمت سالن ورزش آن به مساحت 500 متر مربع اتفاق افتاد و زبانه های سرکش آتش به دلیل وجود مواد قابل اشتعال، در حال سرایت به آشپزخانه و نیز انبار کارتن در پشت اتاق ورزش بود.


وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر بود، ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، با بکارگیری تجهیزات تنفسی و لوله های آبرسانی مشغول مهار آتش سوزی شدند.


توکلی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی، آتش را پیش از سرایت به قسمت های دیگر ساختمان و ایجاد خسارت بیشتر مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین دود ناشی از این آتش سوزی را با استفاده از فن های مخصوص به بیرون از ساختمان و در فضای باز تخلیه کردند.


رئیس ایستگاه آتش نشانی در مورد علت وقوع این حادثه و نیز خسارت وارده اظهار داشت: در حال حاضر علت وقوع این آتش سوزی و همچنین برآورد دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان منطقه 5 عملیات این سازمان در دست بررسی است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;