آتش در فروشگاه موتورسیکلت

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی فروشگاه موتورسیکلت در خیابان وحدت اسلامی یک مصدوم بر جای گذاشت.


در پی بروز آتش سوزی در یک فروشگاه موتورسیکلت و تماس شاهدان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 67 و 91 را ساعت 22:28 شب گذشته به محل حادثه در خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از چهارراه شاپور اعزام کرد.


حمید میرزاقلی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه یک فروشگاه به وسعت 150 متر مربع مملو از انواع موتورسیکلت بود که دچار آتش سوزی شده ودر زمان رسیدن آتش نشانان شعله ور بود.


وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد 38 ساله درون فروشگاه محبوس و از ناحیه هر دو کف دست دچار سوختگی سطحی شده بود.


وی بیان کرد: آتش نشانان به سرعت برق وگاز را قطع کردند و با تجهیزات کامل فردی و به کار گیری چندین رشته لوله های آبدهی وارد کانون آتش سوزی شدند و در زمان کوتاهی مرد جوان را نجات و تحویل امدادگران اورژانس دادند و آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند.


میرزا قلی با اشاره به تلاش آتش نشانان و عدم گسترش آتش سوزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با مهارت آتش نشانان، فقط 30 متر مربع از کل فروشگاه درگیر آتش سوزی شد که در نهایت سرعت توانستند همه موتورهای سالم را به خارج منتقل کنند و از بروز خسارت مالی بیشتر برای مالک جولگیری کردند.


وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی، تخلیه دود و جداسازی اموال سوخته پس از اطمینان از رفع هر گونه خطر با ارائه تذکرات ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;