آتش در دو کارگاه بزرگ مبل تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، با تلاش همه جانبه آتش نشانان هفت ایستگاه، آتش سوزی وسیع دو سوله بزرگ مبل سازی و صنایع چوب در شرق تهران مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.


وقوع این آتش سوزی در شرقی ترین نقطه شهر تهران ساعت 5:02 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 19، 26، 32، 56، 60، 92، 128 و همچنین 5 دستگاه تانکر آب، سه دستگاه بالابر، خودروی حامل کف، دو دستگاه خاور ویژه حمل دستگاه های تنفسی و نیز سه دستگاه خودروی فوماتیک روانه محل حادثه در جاده دماوند، سه راه آزمایش شدند.


واحد کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی که از لحظات اولیه این آتش سوزی در محل حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه تعدادی زیادی سوله و کارگاه چوب بری و رنگ کاری صنایع چوب(میز، صندلی، مبل و…) در یک محوطه بسیار بزرگ وجود داشت که در جریان این آتش سوزی، دو سوله به مساحت های 2000 و 1000 متر مربع در کنار هم کاملا شعله ور بود به گونه ای که دود و آتش فراوانی از این کارگاه ها به آسمان زبانه می کشید.


وی اضافه کرد: با توجه به این که در سه طرف این سوله ها، تعدادی کارگاه های رنگ و تینر واقع بود، به همین خاطر آتش سوزی هر لحظه احتمال می رفت به این انبارها نیز سرایت کند.


کیانی افزود: آتش نشانان با همکاری آتش نشانان ایستگاه های کمکی از سه طرف و با چندین رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی به مبارزه با آتش سوزی پرداخته و از سرایت آن به انبارها و کارگاه های مجاور ممانعت به عمل آوردند.


معاون عملیات سازمان تصریح کرد: بر اثر شدت آتش سوزی سقف های هر دو سوله تولیدی مبل کاملا فرو ریخت که این وضعیت آتش نشانان را برای خاموش کردن آتش سوزی با مشکل مواجه کرده بود.


وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تخلیه کارگاه های مجاور و جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجاور توانستیم آتش سوزی را به سرعت خاموش کنیم و همچنین از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردیم.


کیانی با اعلام این که خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت در خصوص علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارات وارده گفت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و در حال بررسی علت وقوع این حادثه و همچنین برآورد میزان خسارت وارده هستند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;