آتشی در تونل که با لوله کشی خاموش شد!

تاسیسات نیوز:  سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: به علت آتش‌سوزی خودرو در تونل بزرگراه جدید پردیس و ترافیک سنگین در این مسیر آتش‌نشانان برای اطفای حریق مجبور به لوله‌کشی چندصد متری شدند لذا ضروری است که تمهیدات ایمنی در تونل‌ها وجود داشته باشد.
سید جلال ملکی عصر امروز با اشاره به آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ در تونل بزرگراه پردیس اظهار داشت: آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی بلافاصله پس از اعلام حادثه برای انجام عملیات خود را به محل حادثه رساندند و به سرعت حریق را خاموش کردند.
وی افزود: ساعت ۱۵:۱۷ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در تونل بزرگراه جدید پردیس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله پس از آن ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۲۶ به محل اعزام شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت: آتش‌سوزی داخل تونل منجر به ترافیک سنگین در بزرگراه شده بود لذا آتش نشانان برای خاموش کردن حریق مجبور به لوله‌کشی در مسافت زیادی شدند.
ملکی در تشریح حادثه تصریح کرد: حادثه آتش‌سوزی خودرو حدود ۳۰۰ متر پس از دهانه ابتدایی تونل رخ داده و موجب شده بود که ده‌ها دستگاه خودرو داخل تونل گرفتار شوند و در نتیجه این آتش‌سوزی دود بسیار زیادی نیز بخشی از تونل را احاطه کرده بود.
وی بیان کرد: یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ به دلایلی که باید بررسی شود دچار آتش سوزی شده بود. برای انجام این عملیات عوامل آتش نشانی پردیس نیز از سوی دیگر خود را به محل رساندند و آتش نشانان به سرعت حریق را خاموش کردند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;