آبرسانی به ۱ میلیون روستایی در ایام دهه فجر

به گزارش تاسیسات نیوز، حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو در مراسم بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی “نینج ” از توابع شهرستان رزن در استان همدان اظهار داشت: در ایام مبارک دهه فجر امسال، 1375 روستای کشور آبرسانی می‌شوند و بیش از یک میلیون نفر از روستاییان عزیز از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.





وی با اشاره به اینکه این مجتمع دارای 205 روستا است که در فاز اول آن تعداد 15 روستا با جمعیت حدود 6 هزار نفر از خدمات آب وفاضلاب روستایی بهره‌مند می شونداظهار داشت: با افتتاح این مجتمع آب روستایی، حدود 6 هزار نفر به مشترکان آب و فاضلاب روستایی کشور افزوده خواهند شد.





وزیر نیرو هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 38 میلیارد ریال دانست و افزود: این میزان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.





وی با اشاره به اینکه، امسال اعتبارات دولتی مناسبی در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است افزود: این امر موجب شد تا در روند اجرایی پروژه‌ها تسریع شود.





تسنیم گزارش می دهد، این عضو کابینه دولت ضمن ابراز خرسندی از اینکه پروژه‌های آبرسانی روستایی در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، خطاب به مردم روستای چایان گفت: طرح آب‌رسانی باید بسیار زودتر در این منطقه اجرا می‌شد و امروز وقتی مردم این روستا از آب بهداشتی و سالم برخوردار می‌شوند خداوند را شکر می‌کنم.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;