کارزار جدی متقاضیان مسکن ملی با رئیس جمهور

به گزارش تاسیسات نیوز، گروهی از متقاضیان مسکن ملی طی نامه ای کارزار مطالبه جدی خود از رئیس جمهور در خصوص عملی نشدن وعده هایش برای مسکن ملی را آغاز کردند. آنها در این نامه ابراز داشتند:
ریاست محترم جمهوری

با سلام

ما متقاضیان مسکن ملی نسبت به آورده زیاد و وام ۱۸درصد مسکن ملی اعتراض داریم و نسبت به عهدی که ریاست جمهوری آقای رئیسی که به مردم قول خانه دارشدن در مدت زمان چهارسال را داده بودند وهیچ اقدام و پیگیری در این موضوع نکرده اند اعتراض داریم.

جناب آقای رئیسی ما متقاضیان مسکن ملی از قشر ضعیف جامعه هستیم و واریز اورده زیاد و وام ۱۸درصد در توان این متقاضیان مسکن ملی نمی‌باشد اکثر متقاضیان کارگر هستند و با حقوق ناچیز توان پرداخت آورده زیاد و وام ۱۸درصد را ندارند از شما سوالی داشتیم یک کارگر با حقوق ۷یا ۸میلیون چطور میتواند هر چهار ماه یکبار ۴۰میلیون ودر سال ۱۲۰ میلیون پس‌انداز کند که این یک بخش از مشکل ما متقاضیان مسکن ملی و سر سال هم باید به صاحبخانه پول پیش پرداخت کنیم. حال قسط‌ها و خرج و مخارج زندگی هم به کنار در حالی که متقاضیانی هستند که از سال ۹۹پول واریز کرده‌اند و پروژه آنها هیچ پیشرفتی هم نداشته و روز به روز از ارزش اورده آنها می‌افتد و به قیمت ساخت و ساز افزوده می‌شود و قیمت ساخت در همان شهرهای جدید خیلی بیشتر از خانه های اماده به تحویل است خواهشمندیم که هرچه سریعتر به مشکلات ما رسیدگی فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;