هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۴۶ منتشر شد.

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۴۶  منتشر شد.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره 346 منتشر شد.
 آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۴۶  می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • اخبار خارجی
  • مقاله اشری/طراحی تاسیسات موزه ها و ساختمان های تاریخی
=این مقاله،بهترین روندها و توصیه ها در مورد برنامه ریزی، طراحی و اجرای سیاستهای زیست محیطی را برای حفظ بلند مدت میراٍ فرهنگی به شیوه ای مقرون به صرفه ارایه می کند.
  • گزارش/ نقدی بر مشکلات مهندسان مکانیک در ارتباط با سازمان، گروه تخصصی و کمیته گاز و …
-در روز دوشنبه  مورخه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ مصاحبه زنده ای در پیج اینستاگرام تاسیسات نیوز با جناب آقای مهندس بهنام جباری عضو مستعفی گروه تخصصی مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران انجام گرفت.
  • نگاهی به بازار/ حداقل و حداکثر قیمت صفحه ستون
-در ماه های اخیر و در پی شیوع ویروس کرونا بازار نهاده های آهنی نوسانات قیمتی را مشاهده کرده است تا جایی که فعالان صنعت ساختمان هشدار داده اند که ممکن است قیمت تمام شده مسکن ۱۰ تا ۲۰ درصد دچار افزایش یابد.
  • گزارش / آغاز سنکرون شبکه برق ایران و روسیه از ابتدای فصل پاییز

-معاون برق و انرژی وزیر نیرو، سنکرون برق ایران با کشور روسیه به منظور تبادل انرژی در شرایط سخت را یکی از مهمترین اقدامات چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت : اکنون اواخر کار مطالعات سنکرون ایران و روسیه است و از شروع فصل پاییز برنامه های اجرایی آغاز خواهد شد .

هفته نامه را از اینجا دانلود کنید
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;