نیمی از نیاز کشور به تأسیسات حرارتی در داخل تامین می‌شود

 

 

تولیدکنندگان تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ایران بیش از 70 درصد از نیاز بازار داخلی را تامین می کنند.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، عبدالکریم جلالی – مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، با بیان این مطلب گفت: صنعت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در ایران صنعتی رو به گسترش و توسعه است.

 او  گفت:  تولیدکنندگان داخلی سیستم های گرمایشی و سرمایشی بیش از 70 درصد از نیاز بازار داخلی را تامین می کنند.

جلالی با بیان اینکه ایران در بخش تاسیسات سرمایشی و گرمایشی صادرات نسبتا خوبی هم دارد اظهار داشت: ایران در طول سال های گذشته صادرات موفقی در بخش تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به کشورهای همجوار داشته است.

وی گفت: همچنین با توسعه این صنعت در کشورمان ایران هم اکنون یکی از صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه است.

او در پایان با بیان اینکه در بخش تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ایران متکی به دانش بومی و متخصصین داخلی مجرب است، اظهار کرد: این صنعت آینده بسیار روشنی در کشورمان دارد و گواه این ادعا آن است که علی رغم وجود تحریم ها ، برپایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات سرمایشی و گرمایشی با حضور پررنگ کشورهای بزرگ صنعتی نظیر آلمان، ایتالیا، فرانسه، اتریش بود.

گفتنی است در یازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، 500 شرکت حضور داشتند که 350 شرکت داخلی و 150 شرکت خارجی از 16 کشور نظیر آلمان، اسپانیا، فرانسه، دانمارک، فنلاند، چین، ترکیه، تایوان و عربستان عمده‌ترین آنها بودند.

پایان پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;