عوامل محرک صنعت ایمنی و حفاظتی در سال 2013

 

صنعت ایمنی حریق حتی با توجه به متفاوت بودن نیازهای مرتبط با آن در کشورها و قانون های ملی و منطقه ای مختلف، یکنواختی خود را حفظ کرده است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز   صنعت ایمنی حریق حتی با توجه به متفاوت بودن نیازهای مرتبط با آن در کشورها و قانون های ملی و منطقه ای مختلف، یکنواختی خود را حفظ کرده است. اما صنعت امنیتی و حفاظتی در سوی مقابل، صنعتی بسیار تکه تکه است و دارای تعدادی فروشنده کوچک می باشد؛ اما این امر در حال تغییر و یکپارچه شدن است. در بخش اتوماسیون ساختمان، مشتریان به دنبال راهکارهای کارآمد کننده و پایدار کننده انرژی هستند. در کل، خواست ها با افزایش خطر تبهکاری، ستیزه جویی و همچنین گسترش زندگی شهری بالا رفته است. در بیست سال آینده شصت درصد از جمعیت جهان در شهرها زندگی خواهند کرد. نیاز به برقراری ایمنی و امنیت برای محافظت از افراد، دارایی ها و ساختارهای زیربنایی به طور چشم گیری افزایش می یابد، چرا که هرگاه افرادی در محیطی به کار و زندگی بپردازند، برقراری امنیت و آرامش برای آنها از ضروریات است.

شهرهایی با محیطی غیر ایمن و بدون امنیت، برای سکونت جذابیت کمتری دارند.

یکپارچه سازی سیستم

از قدیم میان سیستم های حفاظتی، ایمنی و اتوماسیون خانگی دیواری بوده است، اما در حال حاضر این دیوار دارد فرو می ریزد. مشتریان به دنبال راهکارهای اتوماسیون ساختمان و اضطراری یکپارچه و همچنین خدمات ارزش افزوده، نصب سیستم های برقی داخلی، سیستم های گرمایشی، تهویه، کنترل آب و هوا، روشنایی، کنترل دسترسی، نظارت تصویری، سیستم های اعلام هشدار، آشکارساز حریق و تخلیه ساختمان هستند.

همگرایی

با راهکارهای مبتنی بر فن آوری اطلاعات و شبکه ای، همگرایی در ساختمان رو به جلو پیش می رود و باعث می شود تا حفاظت فیزیکی به صنعت IT نزدیک شود. نیاز به استفاده از زیرساختارهای فن آوری اطلاعات در محیط های تجاری متوسط و بزرگ رو افزایش است و همین امر باعث شده تا تجارت و سیستم های حفاظتی در یک راستا حرکت کنند.

 

بی سیم بودن

همزمان با کامل شدن فن آوری ارتباط بی سیم، می توان از آن در کنار زیر ساخت های ارتباط سیمی استفاده کرد تا روند نسبت در محیط های ایمنی و حفاظتی خاص بهینه شود. مثال خوبی که در این زمینه می توان زد، برنامه های نوسازی و بازسازی در موقعیت هایی است که در آنها به سختی می توان از سیستم سیمی استفاده کرد، مثلاً در ساختمان های تاریخی و موزه ها.

منبع: دنیای حفاظت

  پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;