صدور بالغ بر 7000 شناسنامه فنی ساختمان در قم

 

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: تاکنون بالغ بر هفت هزار شناسنامه فنی ساختمان صادر شده که بر اساس آن حقی برای مالکان در نظر گرفته شده است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، امین مقومی با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها که از کانال مهندسی وارد نشدند با مشکلاتی مواجه می‌شوند که ناشی از وجود افراد غیرمتخصص است بنابراین ناچار به ورود از کانال نظام مهندسی و افراد متخصص شدند.

وی خاطرنشان کرد: نظام مهندسی در زمینه بازرسی گاز، پروانه پایان کار، تفکیک آپارتمان‌ها و شناسنامه فنی و ملکی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد تا در پایان کار خدمات مطلوبی ارائه شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به فارس گفت: مجمع متخصصان در استان متشکل از نظام مهندسی کشاورزی، کانون کارشناسان دادگستری، صنایع و معادن، کانون وکلا، نظام پزشکی، نظام دامپزشکی و نظام صنفی رایانه است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل بین اعضای تشکیل‌دهنده مجمع متخصصان در زمینه موضوعات تخصصی رشد و پیشرفت داشته باشیم و در اهداف مشترکی مانند مدیریت بحران خدمات ارائه شود.

مقومی عنوان داشت: در نظر داریم سایر خدمات طراحی و نظارت را الکترونیکی کنیم تا از رفت و آمد بی‌مورد با توجه به بحث‌های ترافیکی جلوگیری شود.

وی با اشاره به صدور شناسنامه فنی ساختمان از سال 83 گفت: تاکنون بالغ بر 7 هزار شناسنامه فنی صادر شده که بر اساس آن حقی برای مالکان در نظر گرفته شده است

 پایان پیام/.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;