شرکت به ساز انرژی

 

شرکت به ساز انرژی از پیشگامان سیستم های مدیریتی ساختمان در ایران به خصوص سیستم های کنترل تجهیزات تهویه مطبوع مانند سیستم هوشمند موتورخانه است .

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، زمینه های فعالیت این شرکت ، مشاوره و طراحی ، نصب و راه اندازی و فروش سیستم های هوشمند موتورخانه، سیستم های کنترل تجهیزات تهویه مطبوع مانند هواساز، چیلر و … ، سیستم مدیریت ساختمان (BMS) اتوماسیون خانگی با پروتکل های (X10 EIB , BUS , LON ) ، دوربین مداربسته(CCTV) ، اعلام حریق و اعلام سرقت، حس گرهای حضور و نشت گاز، چراغ های هوشمند، سیستم کنترل نور فلورسنت می باشد.

 شایان ذکر است شرکت به ساز انرژی، رأس فعالیت های خود را در بخش هوشمند سازی ساختمان بخصوص سیستم هوشمند موتورخانه قرار داده است. بر همین اساس در نظر دارد همگام با تکنولوژی های روز دنیا ارائه دهنده ی نوعی از سیستم های اتوماسیون خانگی و ساختمانی باشد که علاوه بر داشتن کیفیت و امکانات ویژه، امکان تهیه و استفاده از مزایای آن، برای کلیه اقشار جامعه میسر باشد.

 این شرکت پس از مطالعه و تحقیقات ویژه درصدد برآمد، سیستمی که ارائه می کند، آسایش و رفاه ـ امنیت و ایمنی ـ قابلیت اطلاع رسانی ـ صرفه جویی و بهینه سازی را با صرف کم ترین هزینه نسبت به سیستم های مشابه در سر لوحه برنامه های خود قرار دهد و در عین حال امکان جا به جایی از یک مکان به مکان دیگر را در سیستم های هوشمند خانگی داشته باشد و همچنین تا حد امکان در رابطه با سیستم های هوشمند خانگی نیاز به تغییر دکوراسیون و اجرای سیم کشی مجدد نداشته باشد.

 شرکت به ساز انرژی مدعی است خود را نسبت به ارزش های مشروحه ذیل پایبند و متعهد می داند و معتقد است که شرکت با نهادینه کردن یکایک این ارزش ها همیشه در مسیر رشد و تعالی خواهد بود.

>> انسان محوری

توجه به منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان.

>> خلاقیت و نوآوری

اعتقاد راسخ به اینکه همواره راه بهتری نیز وجود دارد.

>> صراحت و شفافیت

گردش به موقع و موثر اطلاعات صحیح و مرتبط

>> بهبود مستمر بهره وری

ارتقا مداوم کارآیی و اثربخشی در راستای تولید اقتصادی و تضمین حیات سازمان

>> تعهد و تعلق سازمانی

سازمان را برای خود و خود را برای سازمان دانستن

>> مشتری مداری

تمام همت افراد مصروف جلب رضایتمندی مشتری مرتبط با خود است.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;