حضور چالش برانگیز رجبی در سازمان

درحالی که اخیرا به دنبال مکاتبه منصوربهادری، دبیراجرایی سازمان- مقرر شده بود که بعد از دوماه، دویست و سی و سومین جلسه شورای مرکزی به ریاست فرج الله رجبی برگزارشود اما براساس شنیده‌ها به دلیل اختلاف نظراعضای شورای مرکزی برسر ریاست فرج‌الله رجبی و همچنین حضور وی به عنوان رئیس، اعضای شورا باعدم حضور خود جلسه را تحریم کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، دستور کار جلسه مذکور شامل انتخاب جایگزین عضو مستعفی شورای هم‌عرض استان‌ها، انتخاب دو عضو شورای انتظامی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و گزارش فرآیند برگزاری کارگاه‌های آموزشی در اروپا و تصمیم گیر در خصوص هزینه‌ها بود که مقرر بود فرج الله رجبی به‌ عنوان رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی کشور در این جلسه حاضر و گزارش امور جاری را ارائه خواهد داد.
این درحالی است که به دلیل اختلاف نظر اعضای شورای مرکزی و وجود حاشیه درباره لغو تعلیق پروانه اشتغال به کار رجبی و بازگشت وی به شورای مرکزی این جلسه برگزار نشد.
شایان ذکر است که همزمان جمال قناعت پیامکی به شرح ذیل به اعضای شورای مرکزی ارسال کرده است:
از کجروان فتاد گذارم به راه راست
از صیقل کج آینه هموار می شود
بنام خداوند جان و خرد
اعضای محترم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان؛
با سلام و تقدیم احترام
بی گمان همراهی ، همدلی و اشتیاق به اصلاح امور با تکیه زدن بر چارچوب های شرعی ، اخلاقی و حرفه ای و لحاظ نمودن قانون ، بدیهی ترین رهیافت منطقی است که می توان در فرآیند اصلاح تصمیمات ناصواب اتخاذ نمود.
بر همین اساس بر خود واجب می دانم مراتب تقدیر و سپاس خویش را از عدم شرکت اعضای محترم شورای مرکزی دوره هفتم در نشست غیر قانونی مورخ ۲۹/۰۸/۹۷ اعلام دارم.
بی تردید با همدلی ، همفکری و همراهی شما عزیزان و فارغ از نگاه شعارگونه و پرهیز از رفتار عوام گرایانه و تعامل سازنده با وزارت محترم راه و شهرسازی به دور از هیاهو و ایجاد تنش به اهداف متعالی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و دستاوردهای موردنظر و نتایج شایسته خواهیم رسید.
امید آنکه دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به دعوت رسمی از طرف مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در محل آن وزارتخانه و با دستور کار انتخاب رئیس جدید شورای مرکزی هرچه سریعتر برگزار گردد.
به امید موفقیت و فردای بهتر
با احترام مجدد
جمال قناعت
عضو شورای مرکزی دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان
منبع صدای مهندسی ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;