برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه بخش صنعت در قم

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: بر اساس نیاز آموزشی و تخصصی واحدهای صنعتی دوره‌های آموزشی متعددی توسط شرکت شهرک‌های قم تا پایان سال برگزار خواهد شد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش ایمنی در تأسیسات الکتریکی اظهار کرد: در راستای سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی مبنی بر نزدیک شدن مراکز علمی و آموزشی با بدنه صنعت و از سوی دیگر رفع نیاز واحدهای صنعتی به آموزش‌های تخصصی، کارگاه آموزشی گراندینگ و ایمنی در تأسیسات الکتریکی در قم برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در مجتمع فرهنگی شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی جمعی از مدیران، تکنسین‌ها و کارکنان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان و همچنین دانشجویان رشته برق دانشگاه‌های علمی کاربردی قم حضور داشتند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تصریح کرد:‌ این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان رایگان بود و در پایان نیز به افراد توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم گواهینامه معتبر اعطاء شد.

 

وی ادامه داد: ‌در این دوره آموزشی مباحثی چون لزوم ایجاد گراندینگ، روش‌های گراندینگ و رعایت ایمنی در طرح و اجرای تأسیسات الکتریکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

فرشچی خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌گیری از توان علمی و کاربردی بخش خصوصی در رفع نیاز آموزشی و تخصصی واحدهای صنعتی دوره‌های آموزشی متعددی توسط شرکت شهرک‌های قم در نظر گرفته شده است که تا پایان سال برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;