برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مشهد

 به گزارش تاسیسات نیوز، این نمایشگاه همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات خانه و آشپزخانه، حمام و سونا، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین ساختمان و سومین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی و تجهیزات جانبی با نام اختصاری نمایشگاه ۲۰۲۲ Bullding Show از امروز در محل نمایشگاه مشهد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف آشنایی با جدیدترین دستاوردهای بخش ساختمان، تاسیسات، آسانسور، پله‌برقی و تجهیزات جانبی در سه سالن‌ فردوسی، مفاخر و عطار به مساحت ۱۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

تعداد کل مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه ۱۰۴ شرکت بوده که ۴۳ شرکت از خراسان رضوی و ۶۱ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مرکزیف قزوین، خراسان شمالی، خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه در زمینه مصالح و تجهیزات ساختمانی، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، کاشی و سرامیک، ماشین‌آلات بهداشتی، درب و پنجره، فرآورده‌های بتنی، سقف و پوشش‌های سقف و دیوار، عایق‌های حرراتی و کف‌پوش، آسانسور، درب آسانسور، کابین آسانسور، تابلوبرق، ریل و قطعات آسانسور پله‌برقی، موتور پله‌برقی و نقاله فعالیت می‌کنند.

همچنین سمینار آموزشی مدیریت دود و پارکینگ در تاریخ ۱۹ آبان از ساعت ۱۶ الی ۱۹ و سمینار آموزشی ارائه راهکار جدید پایپینگ در ۱۹ آبان از ساعت ۱۹ الی ۲۱ برگزار خواهد شد.

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;