برد تیم سازمان نظام‌مهندسی تهران در اولین بازی لیگ حرف و مشاغل

تیم فوتبال سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در نخستین دیدار خود در لیگ حِرَف و مشاغل استان تهران و در یک بازی پر گل، برابر تیم وکلای مستر به برتری رسید.
به گزارش تاسیسات نیوز، نخستین دیدار از پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ حِرَف و مشاغل از ساعت ۱۵:۰۰ امروز جمعه ۲ آبان ماه بین تیم‌های سازمان نظام‌مهندسی تهران و وکلای برتر در ورزشگاه شماره ۳ دانشگاه تهران برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری سه بر دو سازمان نظام‌مهندسی به پایان رسید. مسعود انبار در دقیقه ۱۱، ستار بنگر در دقیقه ۴۰ و اصغر محبی در دقیقه ۷۲ برای نظام‌مهندسی تهران گل زنی کردند. گل‌های تیم وکلای مستر هم توسط اصغر نوروزی و احمد خوش بهارچ به ترتیب در دقایق ۵۰ و ۷۵ بازی به ثمر رسید.
در این دیدار، تیم وکلای مستر از لباس سورمه‌ای رنگ و تیم نظام‌مهندسی از لباس دوم خود یعنی صورتی‌رنگ استفاده کردند و مهندسان علی نصرآبادی، علیرضا چراغی، مصطفی روشنی، محسن نصراللهی، حمید شهبازی، رضا هادی نژاد، ناصر مهمان خواه پدرام مجیدی، احمد توجهی، امیر گودرزی، عباس زاغی، محمدباقر کشاورزیان، حسین گودرزی، سید محمد غفوری، اصغر محبی، سینا سلیمانی، ستار بنگر و هاشم کلینی تیم فوتبال سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران را با سرپرستی مهندس مهیار احمدی همراهی نمودند.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;