بدهی ۷۷ میلیاردتومانی مشترکان به گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، سعید احمدی، رئیس هماهنگ کننده گازرسانی شرکت گاز همدان اظهار داشت: بیشترین مطالبات شرکت گاز استان همدان مربوط به مشترکان شهرستان همدان بوده و این مشترکان نزدیک به 77 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکارند.





وی با اشاره به اینکه مشترکان شهرستان تویسرکان با سه میلیارد تومان بدهی وضعیت مطلوبی در زمینه مطالبعات معوق شرکت گاز استان همدان دارند، افزود: امیدواریم بتوان با همکاری و تعامل در راستای وصول مطالبات گام برداشت تا شرکت نیز از رسیدن به اهداف مدنظر خود باز نماند.

 

 

 

 

احمدی تنها با اشاره به اینکه تخلفات مربوط به دست‌کاری کنتور هر سال کمتر می‌شود، تصریح کرد: در هر یک از شهرستان‌های استان همدان شعبه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا به پرونده‌های تخلف شرکت گاز رسیدگی شود.

 

 

 

 

وی با اعلام اینکه سال گذشته 550 مورد پرونده تخلف مشترکان گاز در استان همدان به مراجع قضایی ارسال و منجر به صدور حکم شد، گفت: امسال 200 مورد پرونده در استان همدان تشکیل شده که در دادگاه‌ها در حال رسیدگی است.

 

 

 

 

احمدی تنها با اشاره به اینکه سرقت و تخلف در حوزه خدمات گاز باید شناسایی شود که بخش قابل توجهی هنوز شناسایی نشده است، عنوان کرد: پرونده‌های شناسایی شده به مراجع قضایی ارجاع شده است ولی یکی از دغدغه‌ها و مشکلات شرکت گاز این است که احکام صادر شده بازدارندگی لازم را ندارند.

 

 

 

 

رئیس هماهنگ‌کننده گازرسانی شرکت گاز همدان درباره تعمیرات کنتورها نیز گفت: 250 هزار کنتور و رگلاتور در سال گذشته تعمیر شد که 30 درصد این تعداد را شرکت گاز استان همدان خود تعمیر کرده و مابقی به شرکتها واگذار شد.

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار میلیون و 27 هزار و 112 قبض گاز برای مردم چاپ و توزیع شد، افزود: این میزان نسبت به سال 93، 13 درصد رشد داشته است که به افزایش تعداد مشترکان باز می‌گردد.

 

 

 

 

مهدوی تصریح کرد: همدان 30 درصد، ملایر 13 درصد، رزن 11 درصد، بهار 7.7 درصد، تویسرکان 4.4 درصد، نهاوند 10.5 درصد، اسدآباد 4 درصد، کبودراهنگ 18 درصد و فامنین 1.3 درصد مصرف گاز استان همدان را به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

 

 

وی میزان بودجه مصوب عمرانی شرکت گاز استان همدان در سال گذشته را 80 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: سال گذشته شرکت گاز استان همدان 93 میلیارد تومان بودجه‌های عمرانی جذب کرده است که نسبت به رقم مصوب 16 درصد افزایش تحقق داشتیم.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;