امضای تفاهم همکاری بین پژوهشگاه مواد و انرژی و بنیاد دانشنامه نگاری

 

پژوهشگاه مواد و انرژي و بنياد دانشنامه نگاري ايران با حضور علي اصغر توفيق رئيس پژوهشگاه و منوچهر اكبري رئيس بنياد دانشنامه نگاري تفاهم نامه همكاري امضا كردند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: اين تفاهم نامه به منظور بسط تعاملات علمي و پژوهشي و بهره مندي از توانمندي ها و ظرفيت هاي موجود و در جهت تحقق اهداف مشترك و پويايي اركان علمي تحقيقاتي كشور و ارتقاي همكاري هاي علمي پژوهشي صورت گرفته است.

وي انجام پژوهش هاي مشترك به تناسب توانمندي هاي طرفين، معرفي اولويتهاي تحقيقاتي به يكديگر با هدف مشترك در انجام پژوهش هاي مورد نياز كشور، همكاري در تهيه و تدوين دانشنامه مدون براي علوم و فنون مرتبط با انرژي را از جمله مواد اين تفاهم نامه بر شمرد.

پژوهشگاه مواد و انرژی و دانشگاه مراغه تفاهم نامه امضا کردند

پژوهشگاه مواد و انرژي و دانشگاه مراغه با حضور اصغر كاظم زاده معاونت پژوهشي پژوهشگاه و محمد باقري معاونت پژوهشي و آموزشي دانشگاه مراغه تفاهم نامه همكاري امضا كردند.

كاظم زاده در خصوص امضای این تفاهم نامه به مهر اظهار داشت: اين تفاهم نامه در راستاي انجام همكاري هاي متقابل و با هدف همكاري در انجام امور مشترك در جهت پروژه هاي دانشجويي دكترا و كارشناسي ارشد امضا شده است.

وي افزود: با توجه به همكاري مراكز علمي و پژوهشي در راستاي همكاري در سياستگذاري ها و برنامه ريزي ها مبني بر ارتقاء توليد علم و فناوري كشور و به منظور پاسخگويي به نيازهاي علمي و پژوهشي كشور انعقاد اين گونه تفاهم نامه ها ضروري است.

معاون پژوهشی پژوهشگاه مواد و انرژی در خصوص اعتبار اجرايي اين طرح مشترك گفت: اعتبار اجراي طرح هاي دانشجويي كه توسط پژوهشگاه پيشنهاد مي شود تا سقف پنج میلیون ریال براي دانشجويان كارشناسي ارشد و 10 میلیون ريال براي دانشجويان دكترا، براساس تعرفه آناليز دستگاهي و هزينه مواد مصرف به عهده پژوهشگاه بوده و مازاد آن را  50 درصد دانشگاه و 50 درصد پژوهشگاه متقبل خواهد شد.

پایان پیام/.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;