افتتاح دهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات

نمایشگاه

دهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه چوب در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها، اظهار داشت: با افزایش روزافزون جمعیت و همچنین کاهش منابع انرژی، مصرف بهینه انرژی و ذخیره‌سازی انرژی، امری اجتناب‌ناپذیر و از مباحث مهم جهان و کشورمان است.

 

عبدالناصر اسکندری افزود: ساختمان‌ها رابطه مستقیم با زندگی مردم دارند و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به جای انرژی‌های فسیلی در سیستم تاسیسات ساختمان‌ها مورد توجه خاص گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه با پیشرفت فناوری در تمام عرصه‌ها طراحی و ساخت سیستم‌های تأسیساتی مورد استفاده در ساختمان‌سازی نیز با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه بوده است، اضافه کرد: این مهم، افزایش راندمان ماشین‌ها و سیستم‌های تاسیساتی و کاهش مصرف انرژی در مقایسه با سیستم‌های قدیمی‌تر و بهبود کیفیت و ظاهر دستگاه‌های ساخته شده را به همراه داشته است.

 

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس ابراز داشت: شهر شیراز با توجه به شرایط آب و هوایی و نزدیکی با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس رشد و احداث مجتمع‌ها، برج‌ها و واحدهای ساختمانی قابل توجه در این شهر می‌تواند بازار هدف مناسبی برای تولیدکنندگان و مرتبطان با این صنعت باشد.

 

اسکندری در مورد دهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش نیز گفت: در این نمایشگاه 80 شرکت از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، خراسان، رضوی، البرز و فارس و همچنین نمایندگانی از کشورهای کره جنوبی، آلمان، ایتالیا و چین در قالب 300 غرفه در فضایی افزون بر 4 هزار متر مربع شرکت کرده‌اند.

 

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه چوب در سالن حافظ اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع با حضور 50 واحد تولیدی از سراسر ایران برای علاقمندان و مرتبطان با صنعت چوب دایر است.

 

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولید داخلی و فرصت مناسبی برای آشنایی با دستاوردهای جدید این صنعت و نیز آشنایی با دیدگاه‌های کارشناسان و صاحب‌نظران دانست و بیان کرد: این نمایشگاه سعی بر آن دارد تا با فراهم آوردن بستر و فضایی سالم و مناسب برای تضارب آرا و انتقال آخرین دستاوردهای تحقیقات و تحولات این صنایع، گامی موثر در راستای ارتقای جایگاه علمی و صنعتی کشورمان بردارد.

 

  این نمایشگاه‌ها تا 11 آبان ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقمندان است.

 پایان پیام.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;