اعلام دغدغه‌های نظام مهندسی با نمایندگان مجلس

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ضمن ضرورت اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان، با اشاره به اینکه فرونشست حاصل از خشکی رودخانه زاینده رود گریبان آثار باستانی و زیرساخت های شهری را خواهد گرفت, اعلام کرد که باز شدن آب از همین لحظه هم خسارات گذشته را جبران نخواهد کرد و صرفا پیشروی بحران را متوقف می کند.
به گزارش تاسیسات نیوز,‍  نشست مشترک هیات مدیره این سازمان با نمایندگان مردم اصفهان برگزار شد.
در این نشست که با هدف آشنایی و تعامل برگزار شد, به مطالب مختلفی از جمله دغدغه های سازمان نظام مهندسی ساختمان در رابطه با اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان پرداخته شد و نکات مورد نظر به سمع و نظر نمایندگان مردم رسید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به اینکه فرونشست حاصل از خشکی رودخانه زاینده رود گریبان آثار باستانی و زیرساخت های شهری را خواهد گرفت, اعلام کرد که باز شدن آب از همین لحظه هم خسارات گذشته را جبران نخواهد کرد و صرفا پیشروی بحران را متوقف می کند.
عسکری در ادامه با اشاره به لزوم مشارکت و تعامل با همه نهادهای ذیربط، عنوان کرد : منشا برخی مشکلات آن جایی است که مقررات ملی با منافع زودگذر شهرداری ها در تضاد است.
در این دیدار، طغیانی نماینده مردم اصفهان ضمن ابراز رضایت از برگزاری چنین جلساتی، ارتباط فعال و قوی با سایر نهادها را مهم عنوان کرد و از نطام مهندسی ساختمان خواست تا در ارتباط گیری با دانشگاه ها برخورد فعال داشته باشد.
وی، استفاده از زیرساخت های فناوری اطلاعات را امری لازم دانست و اظهارداشت: اصفهان به لحاظ اهمیت انجام امور با سایر استان ها متفاوت و پیشتاز بوده و هست.
در این نشست در رابطه با مسائل مختلفی از جمله سازندگان ذی صلاح، حفظ آثار باستانی شهر اصفهان و جلوگیری از تکرار اشتباهات اتفاق افتاده گذشته در رابطه با گذر آقا نجفی و سایر میراث اصفهان، شناسنامه فنی ملکی و پیش نیازهای تامین مسکن برای قشر آسیب پذیر جامعه بحث و تبادل نظر انجام شد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;