کاهش تلفات انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد،در نشست شورای فنی یاسوج، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده نرخ تلفات انرژی در این استان به ۱۰ درصد کاهش می‌یابد.





وی اظهار داشت:نرخ تلفات انرژی در سال ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” باید در این شرکت عملی شود و نرخ آن از 12 به 10 درصد کاهش یابد.





وی با تشریح فواید کاهش نرخ تلفات انرژی در استان کهگیلویه و بویراحمد، ابراز کرد: کاهش این نرخ سبب تحقق عملی به شعار سال بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مجموعه شرکت توزیع نیروی برق اهتمام جدی داشته باشند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.





مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در سال گذشته برای کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان انجام که شاهد کاهش 15 درصدی نرخ تلفات نسبت به سال 93 بودیم.





راهزادی از افزایش تعداد فیدرهای فشار متوسط برای کاهش خاموشی‌ها و رضایتمندی بیشتر مشترکان برق در این استان خبر داد و افزود: مجموعه شرکت برق استان ارائه خدمات مطلوب به مردم را از افتخارات خود می‌داند و سعی می‌کنند در این زمینه سنگ تمام بگذارند.





وی با اشاره به اینکه برای برق رسانی پایدار مطلوب تر به طور حتم باید فیدرهای فشار متوسط در برخی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد مانند شهرستان لنده و بویراحمد افزایش یابد، عنوان کرد: هم اکنون 40 فیدر فشار متوسط در استان وجود دارد که با توجه به سخت گذر بودن مناطق مختلف این تعداد ناچیز است.





راهزادی به وضعیت کنونی مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از 230 هزار مشترک این شرکت پرداخت و گفت: میزان این مطالبات 760 میلیارد ریال است.






وی عنوان کرد: وضعیت پرداخت مطالبات برای شرکت برق از سوی مشترکان مطلوب نیست و در سال جاری تدابیر ویژه اندیشیده می‌شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;