نمايندگان 17 کشور در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي تاسيسات حضور یافتند

نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی تأسیسات خاورمیانه با مشارکت دهها شرکت داخلی و خارجی از 17 کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، دراین نمایشگاه بیش از پانصد شرکت جدیدترین دستاورد ها وتولیدات خود را در پنچ بخش به ویژه در زمینه تاسیسات و دستگاههای سرمایشی و گرمایشی عرضه کردند .

به گفته مسئولان برگزاری این نمایشگاه ، فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، آلمان، روسیه ، عربستان و امارات عربی متحده ، کشورهایی هستند که شرکت ها یا نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور دارند.

انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی شامل ، سردخانه ، چیلر، برج خنک کننده و فن کویل و انواع دیگ، مشعل ، رادیاتور و پکیج از جمله تجهیزاتی است که در این نمایشگاه عرضه شده است .

در این نمایشگاه همچنین انواع شیر آلات ، لوله و اتصالات، پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است .

انواع تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و نیز عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی و تجهیزات انرژی های نو از دیگر محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه شده است .

ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز با اشاره به اینکه تعداد شرکت کنندگان و همچنین فضای نمایشگاه 30 درصد نسبت به دوره قبل رشد یافته است اعلام کرد هشت هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای؛ عراق، افغانستان، ترکمنستان و آذربایجان در محل نمایشگاه حضور می یابند.

آشنائی با نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه ، تبادل اطلاعات ، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصان ، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش ، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری واشتغالزائی ، بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی اعلام شده است .

همزمان با برگزاری این نمایشگاه قرار است شش همایش و نشست علمی در کنار کارگاههای آموزشی برگزار شود .

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات وسیستم های سرمایشی وگرمایشی ازامروز تا 28 مهرماه به مدت چهار روز و از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان است .

پایان پیام/.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;