مدیران هوشمند، سکانداران جوان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، بیژن معصومی لاری به عنوان مدیری قابل در شرکت پلی ران اتصال در بخش تولید فعالیت میکند و به جرات می توان گفت این شرکت به عنوان پیشرو در رشته آبیاری هوشمند در ایران دارای جایگاه ویژه ای است و سال گذشته با ارائه این سیستم بیشترین یاری را با دولت در مبارزه با چالش ملی بحران آب و کاستن از خطر خشکسالی در باغات و مزارع کشور داشته است.

 

 

بدین ترتیب در مقابله با کم آبی در بخش کشاورزی، سیستم آبیاری قطره ای را می توان اولین گام اساسی و به کارگیری تجهیزات هوشمند سازی در آن به عنوان اقدامی تکمیلی دانست.

 

 

در کنار این سیستم پیشرفته و تولید که در شرکت پلی ران اتصال پیاده شده است.

 

مسلما بخش بازرگانی شرکت نیز باید به اندازه ای قوی باشد که تولیدات را در بازار عرضه کرده و به دنبال آن خدمات لازم را به گونه ای ارائه دهد که نیاز مشتری برطرف شود.

 

 

سیاوش معصومی لاری نیز موفق شده است که در عرضه تولیدات پلی ران اتصال به بازار و خدمات پشتیبانی آن به گونه ای عمل کند که از این حیث به عنوان یک مدیر برجسته در عرصه بازرگانی مطرح و مورد تجلیل قرار گیرد.

 

 

از مدیریت سیاوش معصومی در بخش بازرگانی شرکت پلی ران اتصال همین بس، که امروزه 70 درصد بازار و لوه اتصالات پلیمری در اختیار همین شرکت است.

 

 

در واقع بخش بازرگانی شرکت پلی ران اتصال از سویی موفق شده است توجه مسئولان کشوری و از سوی دیگر سرمایه گذاران بخش کشاورزی را متقاعد کند که استفاده از سیستم آبیاری قطره ای و مخصوصا سیستم هوشمند آن که آخرین تکنولوژی قرن در این حوزه است، تنها مفر رهایی از چنگال شوم تشنگی زمین و کمبود منابع آب شرب و کشاورزی در سطح کشور است.

 

 

گفتنی است مجموعه کارخانجات پلی ران اتصال با بهره گیری از 4 دهه فعالیت، دانش و تجربه در قالب 4 واحد مجزای تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت در شرق استان تهران به تولید انواع لوله و اتصالات پلیمری، تجهیزات آبیاری تحت فشار و قطره ای مشغول شده و در این جهت از بهترین ماشین آلات روز دنیا و دانش فنی پیشرفته ای استفاده می کند.

 

 

این دستاوردهای فنی و علمی که با تلاش های حاج حبیب الله معصومی لاری بنیانگذار و رئیس هیات مدیره شرکت پلی ران اتصال به دست آمده است، برای این شرکت فرصتی بودهخ تا با پرورش مدیران جوان به مثابه یک درخت پرثمر شاخ و برگ خود را گسترده تر ساخته و در جهت اهداف کلان کشور بکوشد.




به طوریکه حالا شرکت مزبور، نه تنها معتبرترین نام در عرصه مبارزه با بحران خشکسالی و کم آبی از طریق ساخت و نصب تکنولوژی نوین آبیاری در مزارع کشور درآمده، بلکه از طریق استمرار بی وقفه در صادرات و حضور در بازارهای خارجی معرف بهترین توانمندی های کشورمان در این عرصه بوده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;