سوختن فرآورده های نفتی در پالایشگاه شاهرود

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود با اشاره به آتش‌سوزی پالایشگاه نفت و گاز پیروزی شاهرود از بامداد روز جمعه و مهار آن در ساعت هفت و 20 دقیقه صبح روز گذشته گفت: در این آتش سوزی بین 80 تا 100 هزار لیتر فرآورده نفتی سوخت.





سیدمحمدرضا هاشمی افزود: آتش سوزی گسترده واحد پالایش فرآورده های نفتی پیروزی با تلاش نیروهای آتش نشانی شاهرود، بسطام ، دامغان و شرکت خطوط لوله و نفت شمال شرق و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شاهرود مهار شد.





وی با بیان اینکه این واحد پالایشگاه دارای پنج مخزن است، اظهار کرد: حضور به موقع نیروهای امدادی سبب جلوگیری از سرایت آتش به دیگر بخش های این واحد شده است.





وی خاطرنشان کرد: از ساعت سه بامداد، به محض اطلاع خبر آتش سوزی نیروهای آتش نشانی شهرداری های شاهرود، بسطام و دامغان و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی شاهرود و یک واحدهای ارتش در محل حادثه حاضر شدند.





معاون اورژانس 115 شاهرود در رابطه با مصدومان این حادثه گفت: بر اثر وقوع این حادثه، دو کارگر پالایشگاه پیروزی شاهرود دچار 20 و 30 درصد سوختگی شدند که کار انتقال آنها به واحد درمانی به سرعت انجام گرفت و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;