دعوت به فعالیت افتخاری شهرسازان برای همیاری سازمان نوسازی شهر تهران

اعضا محترم شهرساز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و دانشجویان فعال شهرسازی ساکن شهر تهران دعوت به همکاری شدند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  اعضا محترم شهرساز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و دانشجویان فعال شهرسازی ساکن شهر تهران، بدینوسیله به اطلاع می رساند در راستای اجرائی نمودن بند 1-6 تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی شهر تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و بند4 صورتجلسه شماره 5 مورخ 92/04/22 کارگروه ویژه تفاهم نامه مشترک، کارگروه ویژه اقدام به جذب شهرساز افتخاری برای همیاری با دفاتر خدمات نوسازی و توسعه محلی نموده است. از همین رو از شهرسازان محترمی که مایلند به صورت افتخاری و مستمر در فرآیند تحقق پذیری اهداف مطالعاتی و پژوهشی دفاتر مذکور مشارکت کنند درخواست می گردد «فرم تقاضای فعالیت افتخاری» را حداکثر تا تاریخ 92/05/12 تکمیل نمایند و به پست الکترونیکی Urban.professionals2013@yahoo.com ارسال نمایند. کارگروه ویژه پس از بررسی سوابق ارسالی از متقاضیان محترم مصاحبه به عمل آورده و برگزیدگان را به دفاتر خدمات نوسازی و توسعه محلی معرفی خواهد کرد.

 

 

مزایای فعالیت های افتخاری:

 

–  صدور کارت عضویت افتخاری.

 

–  صدور گواهی اشتغال و گواهی سابقه کار.

 

– دریافت کمک هزینه پایان نامه تحصیلی در موضوعات مرتبط با اهداف دفتر خدمات نوسازی و توسعه محلی محل اشتغال و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران.

 

– استفاده از تخفیف ویژه برای شرکت در کنفرانس هاو گردهمایی های علمی هر دو سازمان.

 

– دریافت نشریات علمی و پژوهشی هر دو سازمان.

 

– شرکت در دوره های کوتاه مدت آموزشی و دریافت گواهی نامه.

 

– آشنایی با فرصت های شغلی در هر دو سازمان و دستیابی به آن.

          – استفاده از تخفیف ویژه برای شرکت در تورهای علمی و آموزشی هر دو سازمان.

 

توجه :

 

    جذب شهرساز افتخاری هیچ گونه تعهد استخدامی و حقوقی برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و سازمان نوسازی شهر تهران در بر نخواهد داشت.

 

     در صورت وجود سوال و یا طرح پیشنهاد روزهای دوشنبه ساعت 16–20 به به سرکار خانم دکتر الهام امینی (دبیر کارگروه ویژه تفاهم نامه مشترک) در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران (شهرک غرب، خ مهستان، شماره 10، طبقه چهارم) مراجعه نمایید.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;