ثبت نام چهاردهمین مسابقات ملی مهارت تا 27 اردیبهشت

چهاردهمین مسابقات ملی مهارت در 29 رشته آموزشی شامل تاسیسات الکتریکی، فن‌آوری‌ اطلاعات، الکترونیک، کاشی کاری، لوله کشی، طراحی وب، فن‌آوری خودرو، مهندسی مکانیک و جواهرسازی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  کوروش پرند اظهار کرد: مسابقات مهارت هر ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در خردادماه، مرحله استانی مردادماه و مرحله کشوری مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی مسابقات مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و همزمان در کشور برگزار می‌شود که از میان قبول شدگان مرحله شهرستانی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام خواهد شد.

 

رییس سازمان آموزش و فنی حرفه‌ای کشور متذکر شد: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش دیدگان آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کاردانش، نظری و فنی و حرفه‌ای، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنفی و صنعتی می‌توانند در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

 

معاون وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در عین حال استفاده از برگزیدگان به عنوان مربیان آموزشی، معرفی به بنیاد ملی نخبگان و سایر حمایت‌های مادی و معنوی برای جذب، حفظ و نگهداری آن‌ها به عنوان نخبگان مهارتی کشور را از جمله تسهیلات اعطایی به برگزیدگان مسابقات مهارت برشمرد.

 پرند همچنین تصریح کرد: ثبت نام از متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات ملی مهارت تا بیست و هفتم اردیبهشت ماه در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر کشور انجام می‌شود.

  پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;