بازدید خرم از پایگاه اختصاصی واکسیناسیون

ریاست و مدیران سازمان و دبیران اجرایى شوراى مرکزی از پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون اعضا و کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بازدید کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس احمد خرم به همراه اعضای هیات رییسه شورای مرکزی و تعدادی مدیران سازمان از پایگاه تجمیعی و اختصاصی واکسیناسیون اعضا و کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بازدید و از فرآیند برگزاری آن برای اجرای طرح در روزهای آتی اطلاع یافتند.
مهندس خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در حاشیه این بازدید گفت: به زودى محدودیت هاى واکسیناسیون برطرف شده و کلیه اعضا و خانواده های محترم مهندسان واکسینه می شوند.
وی از تیم اجرایی ایجاد پایگاه واکسیناسیون که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، پایگاه را آماده و تجهیز کردند، سپاسگزاری کرد و این حرکت را شایسته تشویق و پاداش دانست.
در همین حال، واکسیناسیون اعضای سازمان با تاکید سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و سپس با دستور دکتر رئیسی، معاون وزیر بهداشت به نتیجه رسید.
توضیح آنکه ﭘﯿﮕﯿﺮﯼهای ﻣﮑﺮﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻧﻈﺎﻡ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﮐﺸﻮﺭ از ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ برای واکسیناسیون مهندسان بالاخره نتیجه داد و این وزارتخانه در تاریخ سه شنبه شانزدهم شهریور ماه در نامه ای به سازمان نظام مهندسی ساختمان، موافقت خود را با این درخواست اعلام کرد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;