VRF فوجیتسو در چالش انرژی نیویورک

تاسیسات نیوز/ ترجمه:
VRF فوجیتسو در چالش انرژی نیویورک
  مهندس نیره         شمشیری
فوجیتسو جنرال در یک پروژه سیستم های تهویه مطبوع VRF خود را در تاسیسات عمومی در ایالت نیویورک نصب می کند تا راندمان انرژی فناوری پمپ حرارتی را نشان دهد.
این پروژه بخشی از یک نوآوری جدید ۳ میلیون دلاری از سوی چالش نوآوری HVAC نسل بعد سازمان توسعه و تحقیقات انرژی نیویورک برای واردکردن سیستم های جدید HVAC برای ساختمان هاست.
هدف ایالت نیویورک، رسیدن به کربن صفر تا سال ۲۰۵۰ است. برای کمک به این هدف، آنها داده های عملیاتی سیستم تهویه مطبوع فوجیتسو را با فناوری های گرمایشی کوره های گازی و خنک کردن کل خانه های آمریکا مقایسه می کنند.
قوجیتسو با موسسعه اطلاعات بازار (IMT) و سازنده سیستم تهویه بازیابی گرمای اورگان با عنوان «سیستم های Ventacity» کار می کند تا نتیجه را در ۲۵ ساختمان منتخب نشان دهد. .
در این نمایش پایلوت، پروژه های قبلی با سیستم های گرمایش گاز طبیعی قدیمی با سیستم های پمپ حرارتی VRF با راندمان بالا به روز شده اند. نتایج نشان می دهد این روش می تواند به طور میانگین مصرف انرژی ساختمان تجاری را تا ۳۶ درصد و مصرف انرژی HVAC را تا ۶۵ درصد کاهش دهد. کیفیت هوای داهل و آسایش نیز به میزان قابل توجهی بهتر می شود.
منبع تاسیسات نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;