DVM S انتخاب برتر این ماه

 

 

DVMS گزینه درست این ماه است.

وی آر اف

سیستم DVM سامسونگ برای بالابردن آسایش و کاهش مصرف انرژی با بهره گیری از تکنولوژی جریان مبرد متغیر ابداع شده است. هم سیستم های پمپ حرارتی و هم بازیابی گرما (گرمایش و سرمایش همزمان) می توانند تا 60واحد داخلی را روی یک سیستم مبرد پشتیبانی کنند. واحدهای داخلی در طرح های مختلف و ظرفیت های گوناگون به تناسب کاربرد فضا، اندازه و بار موجودند. طیف وسیعی از گزینه های کنترل نیز در اختیار می باشد.

DVM S یک سیستم بسیار نوین است که از فناوری SSC (کمپرسور اسکرول سامسونگ) نسل سوم استفاده می کند. با مبدل هوشمند دوگانه، DVM S راندمان انرژی رده بالای جهانی و قوی ترین عملکرد سرمایش و گرمایش را فراهم می کند. این سیستم تهویه مطبوع کامل است که با انواع محیط ها از جمله ساختمان های بزرگ سازگاری دارد.

بازیابی گرما از طریق سرمایش و گرمایش همزمان

واحدهای خارجی می توانند همه واحدهای داخلی را در دو حالت گرمایش و سرمایش به کار بیاندازند. آنها همچنین همزمان در حالت گرمایش و سرمایش کار می کنند.

کیت تغییر حالت

DVM S HR از یک کیت تغییر حالت استفاده می کند که اندازه آن 32% کوچک تر از مشابه آن می باشد. این کیت یک ولو روشن و خاموش داخلی دارد که کنترل از طریق کنترل EEV را امکان پذیر می سازد و کولر ثانویه نیز از کنترل دقیق پشتیبانی می کند. از محیط کنترل شده با عملکرد بهتر و صدای کمتر لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;