اقبال مصالح ساختمانی ایرانی در خارج از کشور

رئیس اتاق تعاون ایران بیان داشت: طی بازدیدهایی که هیئت های خارجی از نمایشگاه به عمل آوردند نظرات مثبتی نسبت به محصولات ایرانی داشتند و خوشبختانه نسبت به کیفیت بالای محصولات ساختمانی در ایران تاکید و اذعان داشتند محصولات ایرانی از کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه در سایر کشورها برخوردار هستند.

به گزارش تاسیسات نیوز، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران گفت: در نمایشگاه امسال بالغ بر ۸۵۰ شرکت بزرگ داخلی و خارجی حاضر بودند که از این تعداد ۵۰ شرکت از کشورهای خارجی در این رویداد بزرگ حضور داشتند.
وی ادامه داد: بازدیدکنندگان تخصصی و عمومی و همچنین هیئت های تجاری تخصصی از کشورهای مختلف جهانی از این رویداد بازدید داشتند و خوشبختانه امسال بالغ بر ۲۰۰ نفر در قالب هیئت های تجاری از کشورهای خارجی از نمایشگاه و محصولات ارائه شده در آن بازدید داشتند.
رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به بازخوردهای مثبت بازدیدکنندگان خارجی بیان داشت: طی بازدیدهایی که هیئت های خارجی از نمایشگاه به عمل آوردند نظرات مثبتی نسبت به محصولات ایرانی داشتند و خوشبختانه نسبت به کیفیت بالای محصولات ساختمانی در ایران تاکید و اذعان داشتند محصولات ایرانی از کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه در سایر کشورها برخوردار هستند.
عبداللهی در ادامه همچنین گفت: در طول برگزاری نمایشگاه امسال چهار دوره آموزشی در حوزه های مختلف برگزار شد و همچنین بازدید هیات های تجاری و جلسات B2B برای شرکت ها با هیئت های تجاری و بازدیدکنندگان خارجی برگزار شد.
وی افزود: روز گذشته با یکی از این هیئت های تجاری عراقی به تفاهمی برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی توسط تعاونی ها به تفاهماتی رسیدیم تا با استفاده از مصالح ایرانی این واحدها ساخته شوند. همچنین با عمان تفاهم هایی داشتیم تا مشابه این نمایشگاه را در مسقط عمان برگزار کنیم.
عبداللهی بیان داشت: به طور کلی این رویداد به تمامی اهدافی که تعیین شده بود رسیده و دستاوردهای کاملی داشت و امیدوار هستیم تا در سال های آینده نیز با قدرتی بیشتر برگزار شود.
وی همچنین گفت: میزان مشارکت و بازدید در نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل به درصد رشد داشته است و همچنین ۷۰ شرکت دانش بنیان در این رویداد حضور داشتند که از مهم ترین بخش های این نمایشگاه بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;