همکاری نظام‌مهندسی ساختمان در ایجاد بستر ارائه سرویس FTTH

 مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: با توجه به شرایطی کاری این مجموعه، انتظار می‌رود از این پس در راستای ارائه خدمت سرویس جدید ftth و fttc در منازل مشترکین این شرکت را همراهی کنید.
به گزارش تاسیسات نیوز، نبی اله شمسی فر در دیدار با ریاست نظام‌مهندسی ساختمان، اظهار کرد: از آنجایی‌که تمام مالکین برای احداث ساختمان‌های خود نیازمند طراحی، نظارت و تائید فعالیت‌های احداثی خود از سوی اعضای نظام‌مهندسی هستند، قطعاً دیدگاه و نظر مساعد و همراه با تعامل این افراد با مخابرات منطقه می‌تواند شرایط اصولی و مناسبی را برای ارائه خدمات به شهروندان مهیا کند.
وی با اشاره به مزایای سرویس FTTH به‌عنوان جدیدترین سرویس مخابراتی در حوزه تلفن ثابت و مبتنی بر دیتا، عنوان کرد: جامعه مهندسین استان در راستای چگونگی گرداوری و اجرایی کردن دستورالعمل‌های ایجادِ بسترهای مورد نیاز این سرویس در ساختمان‌های جدیدالاحداث می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.
مدیر مخابرات منطقه لرستان با توجه ساخت‌وساز ساختمان‌های بزرگ اداری و صنعتی در سطح استان خواستار تسریع در فراگیر شدن این امر شد.
شمسی‌فر با اشاره به جایگزینی فیبر نوری به‌جای سیم و کابل‌های مسی، خاطرنشان کرد: کلیه اتصالات و المان‌های فیبر نوری از حساسیت بالایی برخوردار هستند و در خیلی از ساختمان‌ها این موارد پیش‌بینی نشده، لذا تقاضامند هستیم آموزش‌های لازم در این زمینه با هماهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای استان توسط کارشناسان مخابرات منطقه لرستان به مهندسان ارائه شود.
آریان ‌مهر رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان لرستان نیز ضمن عرض خوش آمدگویی، خواستار تعامل هرچه بیشتر نظام‌مهندسی و مخابرات منطقه جهت آشنایی مهندسان با تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و به‌کارگیری آن‌ها در امر ساخت‌وساز شد.
وی عنوان کرد: ما آماده‌ایم تا کارهای شاخصی را در حوزه ساختمان و تکنولوژی در سازمان نهادینه کنیم و از همکاری شرکت مخابرات نیز استقبال می‌کنیم.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان لرستان ادامه داد: با تلاش مهندسین عضو این سازمان و در راستای بیشترین همکاری و تعامل با مخابرات منطقه لرستان هر آنچه را که در چهارچوب قانونی قابل اجرا باشد دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است، در پایان جلسه آریان‌مهر با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان، جمشید بهاروند مدیر تجاری، مهندس حسام مرادعلیوند و چنگیز نجاتی از همکاران حوزه تجاری تجلیل کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;