BCSP رویداد مجازی جدیدی را برای حرفه‌ای‌های ایمنی اعلام می‌کند

هیئت متخصصان ایمنی (BCSP) رویداد جدیدی را با هدف آموزش‌های حرفه‌های برای افراد حرفه‌ای که مسئولیت‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست را بر عهده دارند، اعلام کرده است: نشست جهانی یادگیری (GLS).
به گزارش تاسیسات نیوز، فرصت توسعه حرفه‌ای به طور مجازی از ۱۰ تا ۱۲ می‌۲۰۲۲ انجام می‌شود، GLS فرصت توسعه حرفه‌ای کم هزینه و باکیفیت را برای همه کسانی که در SH&E نقش دارند، فراهم می‌کند و موانع مربوط به هزینه‌های بالا و موقعیت جغرافیایی را از بین می‌برد.
GLS بر روی ارائه محتوای پیشرفته سرمایه‌گذاری می‌کند تا بیش از ۱۰۰ ساعت فرصت‌های آموزشی و پیشرفت حرفه‌ای با کیفیت بالا را برای مخاطبان جهانی فراهم کند. این فرصتی را به شرکت‌کنندگان در این وبینار مجازی می‌دهد تا فعالانه شرکت کنند، شبکه‌سازی کنند و توسعه حرفه‌ای را در ظرفیتی مناسب، مقرون به صرفه و به راحتی قابل دستیابی دنبال کنند.
کریستی اودن، مدیر عامل BCSP، CAE، IOM گفت: «این یک فرصت هیجان‌انگیز است تا به کسانی که مسئولیت‌های SH&E در سراسر جهان دارند، توسعه حرفه‌ای مورد نیاز خود را ارائه دهیم. ماموریت ما این است که با ارائه یک فرصت مقرون به صرفه و مجازی، از کسانی که ممکن است به دلیل هزینه و موقعیت جغرافیایی به کنفرانس‌های سنتی دسترسی نداشته باشند، حمایت کنیم.
GLS با ۲۵ دلار برای هر نفر جهت شرکت در نطر گرفته است و جلسات در مسیر‌های آموزشی اختصاص داده شده به موضوعات مرتبط با SH&E طبقه‌بندی می‌شوند. شرکت‌کنندگان به مدت ۳۰ روز پس از رویداد به محتوای اجلاس دسترسی خواهند داشت و شرکت‌کنندگان واجد شرایط دریافت امتیاز مجدد BCSP خواهند بود.
اطلاعات بیشتر در وب سایت BCSP Global Learning Summit، BCSPGLS. COM موجود است.
منبع تاسیسات نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;