آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای به صورت آنلاین برگزار می شود

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای گفت: حجمی از کتابخانه‌ها و سیستم‌ها مالتی‌مدیا هستند که این کار پیش از این انجام شده و در حال حاضر با تامین منابع برخی از مراکز را تجهیز می‌کنیم تا دانشجویان بتوانند در ادامه آموزش‌های مجازی به صورت آنلاین در آ‌زمون‌ها شرکت‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای درباره آموزش‌های مجازی این دانشکده، گفت: ما از این قضیه به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم و از آموزش‌های الکترونیکی و آموزش‌های مجازی به خوبی استقبال می‌کنیم.
۷۰ درصد ظرفیت دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای دروس کارگاهی و عملی است
وی افزود: ۷۰-۶۰ درصد از ظرفیت‌های دانشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای به صورت دروس کارگاهی و علمی است و عملاً استانداردهای خاطی را طلب می‌کند تا بتوانیم آموزش‌های الکترونیکی را ارائه بدهیم.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای ادامه داد: برای رسیدن به این هدف سه سطح برنامه تعریف کرده‌ایم که بخشی از آن برنامه‌های آ‌موزشی آفلاین  است که از روزهای اول شروع شده و نیاز بود که پنلی در اختیار استادان قرار داده شود تا به صورت آفلاین کلاس‌های آموزشی و منابع درسی را ضبط کنند و در سایت دانشکده‌ها به صورت فیلم‌های داخلی قرار دهند.
راه‌اندازی آموزش‌های آنلاین
سلمانی درباره راه‌اندازی آموزش‌های آنلاین گفت: در حال حاضر در تمام استان‌ها دانشکده‌ها امکان برگزاری دوره‌های درسی مختلف را به صورت آنلاین در اختیار دارند و به آموزش از راه دور به عنوان یک فرصت برای یکسان‌سازی سرفصل‌های دروس نگاه می‌کنیم.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در دروس ریاضی عمومی، ادبیات و یا بعضی دروس خاص حول و هوش ۲۰-۱۵ هزار مخاطب در سراسر کشور داریم که از این ظرفیت‌ها استفاده می‌‌کنند به طوری که دانشکده‌ها قطب‌بندی می‌‌شوند و از امروز استارت خورده شده و دانشکده‌هایی که امکانات مناسب‌تری دارند از سرورهای داخلی استفاده و می‌توانند آموزش را به صورت همه‌ جانبه برای دانشجویان فنی‌و حرفه‌ای سراسر کشور  ارائه دهند.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای با اشاره به مراکز یادگیری الکترونیکی گفت: حجمی از کتابخانه‌ها و سیستم‌ها مالتی‌مدیا هستند که این اتفاق قبلا افتاده و در حال حاضر با تامین منابع برخی از مراکز را تجهیز می‌کنیم تا دانشجویان بتوانند در ادامه آموزش‌های مجازی به صورت آنلاین در آ‌زمون‌ها شرکت‌کنند.
منبع خبرگزاری فارس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;