همایش مقررات ملّی ساختمان برگزار می شود

مقررات ملی ساختمان

در حاشیه این همایش و نمایشگاه، پانلهای تخصصی و کارگاههای آموزشی ویژه متقاضیان ارتقاء پایه پروانه اشتغال به‌کار اجرا می‌گردد.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  برگزاری این همایش ملی با درنظر گرفتن برنامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و سیاست های پیش رو در بخشهای مرتبط به منظور شناسایی و بررسی ابعاد برخی برنامه ها و ارائه راهکارهای علمی و تخصصی برای پیگیری تحقق آنها و اهداف نوین تعریف شده پیش رو ، اهداء تندیس طلایی ساخت و ساز به برترین های این حوزهو اهداء گواهینامه ارتقاء پروانه مهندسین موضوع طرح پیشنهادی است.

بدینوسیله به اطلاع عموم علاقمندان می‌رساند دفتر مقررات ملّی ساختمان در نظر دارد به روال سال‌های گذشته، ششمین همایش مقررات ملّی ساختمان را در تاریخ‌های سوم لغایت پنجم اسفندماه سال جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار نماید.

در حاشیه این همایش که با حضور مقامات کشوری و دستگاههای اجرائی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمانهای نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان استانها، شهرداری‌ها، انبوه‌سازان، تشکلهای حرفه‌ای و جمع کثیری از دست‌اندرکاران ساخت و ساز با هدف آسیب‌شناسی مقررات ملّی برگزار می‌شود، پانلهای تخصصی و کارگاههای آموزشی ویژه متقاضیان ارتقاء پایه پروانه اشتغال به‌کار اجرا می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ویژه همایش به آدرس www.6cnbr.ir مراجعه فرمائید.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;