تدوين سند توسعه انرژي

مدير عامل شرکت گاز استان گلستان

مدير عامل شرکت گاز استان گلستان از تشكيل كار گروه تدوين سند توسعه انرژي استان كه براي اولين بار انجام شده و همچنين تعيين گاز گلستان به عنوان دبير كارگروه تدوين سند توسعه انرژي استان خبر داد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز رمضانعلي سنگدويني در خصوص هدف از تشكيل كارگروه انرژي استان افزود: هدف از تشكيل اين كارگروه تدوين سندي جامع در حوزه انرژي به منظور سياست گذاري بلند مدت در اين حوزه استراتژيك و جلوگيري از انجام اقدامات موازي با هدف انرژي رساني به مراكز عمده مصرف به جاي گازرساني است.

وي افزود: بر همين اساس مقرر شد دبير خانه دايمي تدوين سند انرژي استان در محل شركت گاز استان تأسيس شود.

سنگدويني در خصوص جزئيات آن گفت: اين اقدام بر اساس بررسي نمودار جريان انرژي استان طي سالهاي گذشته و ترسيم نمودار جريان انرژي استان در 3 حالت خوش بينانه ، متحمل و بدبينانه براي 10سال آينده انجام خواهد شد.

وي افزود: براي تدوين سند از همكاري تمامي سازمانها و بخش هاي مرتبط كه در زمينه تأمين، توزيع و مصرف انرژي نقش دارند استفاده خواهد شد.

سنگدويني تصريح كرد: در همين راستا شركت گاز استان گلستان آمادگي دارد با توجه به اسناد بالادستي ملي و استاني و استفاده از دانش موجود در مراكز علمي و پژوهشي و سازمانهاي مردم نهاد نسبت به افزايش اثربخشي و تحقيق اهداف سند گام بردارد.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;