نجات 13 شهروند از میان دود و آتش + تصاویر

 

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی یک واحد مسکونی در برج 9 طبقه در خیابان تهرانسر با نجات 13 شهروند از میان دود و آتش به خیر گذشت.


در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود و شعله های آتش از داخل یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 104 و 59 را به همراه گروه نجات ایستگاه 59، ساعت 19:48 شب گذشته به خیابان تهرانسر، بلوار لاله خیابان بدخشان برج افق اعزام نمود.




محمد وثوق افخمی افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که در طبقه اول یک برج مسکونی نه طبقه 80 واحدی، یک دستگاه آپارتمان به مساحت 60 متر مربع کاملا شعله ورشده و در حال سرایت به واحدهای همجوار بود وبر اثر شدت این آتش سوزی، دود زیادی ساختمان را فرا گرفته و تعدادی از ساکنین در طبقات فوقانی محبوس شده و امکان خروج نداشتند.




وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با تقسیم شدن به دو گروه، همزمان با خاموش کردن شعله های آتش اقدام به خارج کردن ساکنین از داخل ساختمان کردند و موفق شدند در عملیاتی نفسگیر 10نفر از ساکنین گرفتار شده در دود را از داخل ساختمان خارج کرده و به محیط امن انتقال دهند.


افخمی خاطر نشان کرد: در بین افراد گرفتار، دو بانوی 35 و 52 ساله و یک آقای 33 ساله دچار سوختگی و دود زدگی شده بودند و حال عمومی مناسبی نداشتند که آتش نشانان پس از انتقال این افراد به پایین ساختمان آنان را تحویل نیروهای اورژانس دادند.




در پایان آتش نشانان پس از تخلیه کامل دود از ساختمان و با تحویل محل به مالک و عوامل انتظامی به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

 

منبع: 125

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;