روز دیدار با سازندگان داخلی در نایشگاه نفت

به گزارش تاسیسات نیوز، سومین روز از بیست‌ودومین دوره نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش درحالی‌که همچنان با استقبال فعالان این صنعت مواجه شد که حاشیه‏های جذاب‏تر از متن داشت.





در این روز دو تفاهم‏نامه همکاری بین شرکت‏ ملی نفت ایران و دو شرکت داخلی و خارجی برای مطالعه طرح توسعه چند میدان نفتی کشور به امضا رسید. از طرفی وزیر نفت نیز به وعده خود در افتتاحیه نمایشگاه عمل کرد و بخش مهمی از وقت خود را در روز یکشنبه به دیدار با صنعتگران و سازندگان کالاهای صنعت نفت اختصاص داد و شنوای دغدغه‏ها و مشکلات آنها شد.

 

 

 

 

آنطور که بیژن زنگنه گفته است، از صبح دومین روز نمایشگاه در آنجا حضور داشته و تا بعد‌از‌ظهر با بیش از ٣٠ شرکت صنعتی ملاقات کرده است.





دیدار وزیر نفت با صنعتگران صنعت نفت در حاشیه نمایشگاه مانند دیدار سال گذشته در سکوت خبری و بدون خبرنگاران برگزار شده است. با این تفاوت که سال گذشته به این منظور جلسه‏ای مشترک با همه شرکت‌های فعال در ساخت تجهیزات نفتی برگزار شد، ولی امسال وزیر‌نفت به‌طور جداگانه با آنها دیدار داشته است.





وی در گفت‌وگو با «شانا» با اعلام اینکه از صبح در نمایشگاه حضور داشته اما به‌دلیل کمبود وقت توانسته تنها از بخش کوچکی از نمایشگاه بازدید کند، گفته است: ظرفیت‏های عظیمی برای ساخت و اجرای پروژه‎ها در صنعت نفت کشور ایجاد شده است که بیشتر آنها شرکت‌های توانمندی هستند.





وزیرنفت با بیان اینکه برای این ظرفیت‏ها باید به‌دور از حرف و شعار کار ایجاد کرد، افزود: تعریف پروژه یکی از این کارهاست که پول زیادی نیاز دارد. زنگنه اجرای قراردادهای نفتی را یکی از راه‏های ایجاد اشتغال برای صنعتگران داخلی دانست که در توسعه صنعت نفت در بخش بالادستی، پتروشیمی، نوسازی و بهسازی پالایشگاه و ایجاد پالایشگاه‏های دیگر اثرگذار است.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;