عرضه محصولات پیشرفته دایکین

به گزارش تاسیسات نیوز، نسل بعدی چیلر EWAD-TZ B دای کین به صروت یک دستگاه یک یا دومداره با ظرفیت سرمایش 170 تا 700 کیلووات آماده عرضه است.

 

 

 

جدیدترین مدل چیلر یک طراحی کمپرسور پیچی و فناوری وارون ساز یکپارچه را با تکنولوژی نسبت حجمی متغیر (VVR) ترکیب می کند. گفته می شود این طراحی اجازه می دهد با تغییر بار فشار کندانسور برای حفظ بالاترین راندمان تراکم، هندسه کمپرسورها اصلاح شود.

 

 

 

دایکین می گوید موتورهای کمپرسور این شرکت برای کار در سرعت های مختلف بهینه شده و مجموعه ای کارامدتریت موتورها طبق راندمان اسمی چیلر انتخاب می شود تا از بالاترین عملکرد دستگاه اطمینان حاصل شود. منطق کنترل بهتر برای کنترل چرخه اکونومایزر حتی مزایا و اعتبار بیشتری فراهم می کند.

 

 

 

طراحی پیشرفته مبدل های حرارتی از آخرین تکنولوژی موجود برای تحویل ضریب انتقال حرارت بالا در عین به حداقل رساندن افت فشار استفاده می کند.

 

 

 

 

امکانات و ضمایم این دستگاه به کاربران نهایی اجازه می دهد سیستم جدید را طبق نیازهای ویژه خود تنظیم کنند. سه سطح راندمان با ESEER 4.4 تا 5.5 و سه سطح صدا عرضه می شود: استاندارد؛ اتصالات ویژه در مکش هر کمپرسور برای کاهش انتقال لرزش و کمپرسور محصور در یک محفظه ضدصدا.

 

 

 

چیلر EWAD-TZ B یک کویل کندانسور میکروکانال با پوشش اپوکسی را تلفیق و از R134a ا می کند. در مسیر اول، مبرد سوپرهیت فشار بالا به یک مایع کندانس می شود. مسیر دوم مبرد مایع را قبل از ورود به وسیله انبساط زیر دمای اشباع خنک می کند.





گفته می شود این ساختار کویلی دارد که معمولاً 50% سبک تر بوده و در مقایسه با یک طراحی کویل لوله مسی/فن کویل آلومینیومی مرسوم از 50% مبرد کمتری استفاده می کند. انتقال حرارت هم بهتر انجام می شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;