رتبه اول روابط عمومي نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان در كشور

در هشتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي ايران، روابط عمومي سازمان نظام مهندسي استان اصفهان به ‌عنوان رتبه اول بخش خبر اين رويداد معرفي شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،   در هشتمين جشنواره انتشارات روابط عمومي کشور که در سالن اجتماعات سازمان آرشيو ملي برگزار شد، روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان موفق شد در ميان بيش از 1800 اثر که از سوي 150 روابط عمومي بخش دولتي و غير دولتي به دبيرخانه جشنواره ارسال شده بود، مقام اول بخش خبر در سطح استان ها را از آن خود نمايد.

در اين مراسم كه با حضور مسئولين دولتي و جمعي از نمايندگان مجلس برگزار گرديد، لوح تقدير و تنديس جشنواره به مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان اهدا گرديد.

بنابراين گزارش، در بخش خبر، معيارهايي مانند استفاده از اصول علمي خبرنويسي، بهره‌گيري از تيتر و عناوين جذاب و اثرگذار در کنار توجه به ارزش‌ها و عناصر خبري و بهره‌گيري از سبک‌هاي خبرنويسي و در بخش گزارش معيارهايي مانند انتخاب سوژه‌هاي جذاب و استفاده از تيتر و ليدهاي پر کشش از جمله مواردي بود که در بيانيه هيات داوران بر آن تاکيد شده بود.

در متن لوح تقدير خطاب به نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان آمده است: «برگزاري باشکوه هشتمين جشنواره انتشارات روابط عمومي به پاس ارج نهادن به مساعي بي‌وقفه‌ي روابط عمومي‌هاي کشور، در عرصه‌ي فرهنگ مکتوب اقدام ارزشمندي است که توسط انجمن متخصصان روابط عمومي ايران با مشارکت واحدهاي روابط عمومي سراسر کشور برپا شده‌ است. از اين رو با توجه به کسب موفقيت در بخش‌خبر در سطح ملي توسط آن روابط عمومي مراتب تشکر و قدرداني خود را از حسن انجام مسؤليت در قبال اهداف برگزاري اين جشنواره اعلام مي‌دارد».

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;