کام آذربایجانی ها شیرین شد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، تاسیسات آب شیرین کن اینبار در پلدشت احداث میشود تا شرکت آبفای آذربایجان غربی خبری خوش برای تاسیساتی ها به ارمغان آورد.

 

مقداد اسکندرپور با اشاره به اهميت پروژه مذکور گفت: سال شروع اين پروژه سال 94 بوده و در صورت تأمين اعتبار لازم اين پروژه در سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.

 

وي در ادامه احجام پروژه را شامل احداث ساختمان سوله 312 متر مربع، تهيه و نصب تجهيزات آب شيرين کن برشمرد.

 

معاون مهندسي و توسعه شرکت در خصوص اهميت پروژه مذکور گفت: با احداث و تکميل اين تأسيسات نسبت به تأمين آب شرب با کيفيت استاندارد به ميزان 30 ليتر در ثانيه براي اين شهر اقدام و جمعيتي بالغ بر 10 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

 

همچنين سهراب طالبي، مدير دفتر کنترل کيفيت و بهداشت آب و فاضلاب شرکت، در خصوص کيفيت آب شرب شهر پلدشت گفت: تمام پارامترها در حد مجاز و استاندارد بوده و با راه‌اندازي اين تأسيسات کيفيت آب شرب اين شهر در حد عالي خواهد رسيد.

 

وي با اشاره به انجام ساليانه 300 هزار آزمون کيفي آب در استان اظهار داشت: آب شرب شهرهاي آذربايجان‌غربي به صورت مستمر و بر اساس استانداردهاي ملي ايران و نيز با استفاده از آزمايشگاه‌هاي کاملا مجهز کنترل مي‌شود.

 

طالبي افزود: بدين منظور از تمامي منابع تأمين آب مخازن و شبکه توزيع از محل توليد تا نقطه مصرف، سالانه بيش از 300 هزار آزمون فيزيکي شيميايي و ميکروبيولوژي انجام شده و براساس نتايج حاصل از بررسي‌هاي انجام شده، کيفيت آب شرب شهرهاي آذربايجان‌غربي مطابق با استاندارد ملي ايران و استانداردهاي جهاني است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;