فرصت رفع ناترازی انرژی با محصولات سوپرپایپ

تاسیسات نیوز: سوپرپایپ اینترنشنال با عرضه جدیدترین و باکیفیت ترین محصولات در صنعت تاسیسات در تلاش برای حل مشکلات ساختمان ها با رعایت شاخص صرفه جویی انرژی است.
 محمدمهدی یوسفی مدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپر پایپ در خصوص فعالیت این شرکت در عرصه تاسیسات گفت: سال ۱۳۷۶ مهم‌ترین واقعه‌ در صنعت لوله‌سازی کشور اتفاق افتاد، و برای اولین بار تولید لوله‌های پنج لایه در کارخانه‌ی سوپرپایپ آغاز شد. سوپرپایپ با محصولی متفاوت، قدم به عرصه‌ی تولید در صنعت تأسیسات کشور گذاشت. ‌افتخار سوپرپایپ است که با این اقدام موجب ورود دانش، تکنولوژی، و تجارب شرکت آلمانی یوپونور به کشورمان و صرفه‌جویی ارزی در این بخش از صنعت شد. ما اولین شرکتی هستیم که با رویکردی متفاوت محصول خود را با ارائه‌ی خدمات مهندسی به بازار تأسیسات عرضه نمودیم.
او حضور در نمایشگاه بین المللی تاسیسات را فرصتی برای دیدار با مشتریان و متقاضیان و همچنین دیگر فعالان در این صنعت دانست و  خاطرنشان کرد: حوزه اصلی فعالیت سوپرپایپ، تاُسیسات مکانیکی ساختمان است ومحور اصلی مأموریت آن توسعه و تحول در این صنعت درکشور، و ارایه‌ی راه‌حل‌های نهایی و مدرن برای حل مشکلات ساختمان‌های امروز است. از دیدگاه سوپرپایپ نمی‌توان بدون خلاقیت، یعنی خلق ایده‌های جدید تحول ایجاد کرد، و بدون نوآوری، یعنی به کار‌گیری ایده‌های جدید نمی‌توان راه‌حل‌های نوین برای مشکلات موجود پیشنهاد کرد. بدین ترتیب روح حاکم بر همه‌ی فعالیت‌های سوپرپایپ نوجویی و نواندیشی است.
یوسفی همچنین حضور در نمایشگاه بین المللی تاسیسات را رویکردی برای مبادله جدیدترین دستاوردها در این عرصه دانست.
گفتنی است؛ لینک گفت وگوی کامل تاسیسات نیوز با مدیربازاریابی و فروش شرکت سوپرپایپ اینجا قابل مشاهده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;