دومین کنفرانس بین‌المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی به کار خود پایان داد

رئیس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو و دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی با اشاره به برگزاری ۲۲ کارگاه تخصصی در حاشیه کنفرانس مذکور از پایان کار این کنفرانس خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، “مصطفی مافی”، با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی ایران، اظهار کرد: کنفرانس مذکور با شرکت بیش از ۲۵۰ متخصص و فعال در حوزه صنعت تاسیسات مکانیکی، امروز ۱۵ مهرماه به پایان رسید. در این کنفرانس از مجموع ۶۲ مقاله دریافتی، ۲۴ مقاله منتخب و ارائه شد.
دبیر کنفرانس تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی و رئیس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو ادامه داد: همچنین در حاشیه کنفرانس ۲۲ کارگاه تخصصی با موضوعات فناوری‌های نوین، مقررات ملی ساختمان و روش‌های طراحی و اجرای بهینه تاسیسات مکانیکی برگزار شد.
ارائه یک پنل تخصصی با موضوع ناترازی برق و مدیریت بارهای سرمایشی با حضور مدیران پژوهشگاه نیرو، ساتبا و مدیران بخش خصوصی فعال در حوزه صنعت تاسیسات از دیگر برنامه‌های مورد استقبال این رویداد بود.
بر اساس این گزارش، کنفرانس تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی، یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی و فناوری کشور در خصوص تبادل دستاوردها و تجربیات در زمینه علوم تاسیسات حرارتی و برودتی است که از سوی انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران با میزبانی یکی از دانشگاه‌ها/پژوهشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.
دومین کنفرانس بین‌المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی روزهای ۱۴ و ۱۵ مهرماه با همکاری مشترک پژوهشگاه نیرو و انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;