8. Gapahuk – Snøhetta

به گزارش تاسیسات نیوز، استفاده از استانداردهای ساختمان سبز، گسترش فناوری خارج شبکه و پیشرفت ها در چاپ سه بعدی همه تحول چشمگیری در معماری مسکونی ایجاد کرده که در خانه هایی که در 12 ماه گذشته ساخته شدند، منعکس شده است.


یک صفحه مجلل خارج شبکه شناور، یک خانه چاپ سه بعدی شده و یک خانه پایدار که می تواند در مدت چند روز ساخته شود همه در زمره ویژگی های برترین خانه های 2017 قرار می گیرند.


در ادامه منتخبی از خانه های جالب توجه، جدید و پایدار سال 2017 معرفی می شود:


8. Gapahuk – Snøhetta

 

زندگی در خانه ای که توسط یک شرکت معماری برتر طراحی می شود معمولاً برای همه امکان پذیر نیست، اما به تازگی یک همکاری بین Snøhetta و یک شرکت نروژی این امر را ساده تر کرده است.




Gapahuk نام خود را از یک پناهگاه در نروژ که گاهی اوقات توسط پیاده روها برای حضور در آب و هوای سخت ساخته می شود گرفته است.




این خانه شامل سه اتاق خواب، یک حمام یا توالت، سینک و دوش، یک دستشویی اضافی و یک منطقه بزرگ با آشپزخانه، اتاق استراحت و میز غذاخوری است. همچنین یک ایوان پوشیده و تعداد زیادی فضای نگهداری تعبیه شده است.




Gapahuk به اندازه کافی برای ساخته شدن در هرجایی انعطاف پذیر است و برای مقاومت در برابر آب و هوای سخت نروژ استحکام کافی دارد.




سقف شیب دار آن حفاظت در برابر بادهای شدید و نور خورشید فراهم می کند و همچنین برای قرارگرفتن پنل های خورشیدی ایده آل است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;