7. Casa Kwantes – MVRDV

به گزارش تاسیسات نیوز، استفاده از استانداردهای ساختمان سبز، گسترش فناوری خارج شبکه و پیشرفت ها در چاپ سه بعدی همه تحول چشمگیری در معماری مسکونی ایجاد کرده که در خانه هایی که در 12 ماه گذشته ساخته شدند، منعکس شده است.


یک صفحه مجلل خارج شبکه شناور، یک خانه چاپ سه بعدی شده و یک خانه پایدار که می تواند در مدت چند روز ساخته شود همه در زمره ویژگی های برترین خانه های 2017 قرار می گیرند.


در ادامه منتخبی از خانه های جالب توجه، جدید و پایدار سال 2017 معرفی می شود:


7. Casa Kwantes – MVRDV




شرکت هلندی MVRDV به تازگی از ساختمان جذاب Casa Kwantes رونمایی کرده است. این خانه که در روتردام واقع شده از یک نمای شیشه ای و تکنولوژی کارامد از نظر انرژی بهره می گیرد.

 

این خانه 480 متری در دو طبقه اصلی و یک زیرزمین کوچک تشکیل می شود.


یک پارکینگ با جای پارک دو خودرو، آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و کتابخانه همه در طبقه اول و دو اتاق خواب با حمام های داخلی در طبقه دوم قرار دارند.




طبیعتاً شکل غیرعادی نمای شیشه ای به این معناست که داخل خانه هم بسیار غیرمرسوم است. شکل منحنی پیوند بصری بین مناطق مختلف خانه و پوشش های گیاهی اطراف فراهم می کند.

 

بام Casa Kwantes با یک ردیف پنل خورشیدی بزرگ پوشیده شده است. یک پمپ حرارتی زمینی گرما را به زمین و از آن به بیرون منتقل می کند و همراه با یک مبدل حرارتی گرمایش و سرمایش کارامدی فراهم می سازد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;