حضور دپارتمان تاسیسات مکانیکی کاشانه در 13 امین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

دپارتمان تاسیسات مکانیکی کاشانه در 13 امین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حضور دارد.

 


 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی (IRAN HVAC&R)   بیست و پنجم لغایت  بیست و هشتم  مهر ماه جمعه تا دوشنبه  9 صبح الی 16 بعد از ظهر با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.


آکادمی کاشانه مانند سال های گذشته در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی؛  (IRAN HVAC&R) با حضور استاتید فرهیخته حضور خواهد داشت.


شایان ذکر است دپارتمان تاسیسات مکانیکی  آکادمی کاشانه با مجوز برگزاری دوره های تخصصی مهندسی و مدیریت  از شرکت ملی نفت  ،  مجوز آموزش از سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، تایید صلاحیت آموزشی از انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران ،مجوز آموزش از استانداری تهران ، تایید مطابقت دوره های آموزشی آموزشگاه کاشانه با استانداردهای جهانی آموزش توسط موسسه بین المللی ICS می باشد.


با کمال افتخار از کلیه دانش پژوهان، همکاران و علاقمندان دعوت به عمل می آید تا از غرفه  آکادمی کاشانه  در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن میلاد  31B – C2  بازدید فرمایید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;