جیره بندی آب در 5 استان

 

 

 

 

 

 

 

KN2-10077

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اجرای نوبت بندی آب در 5 استان و حدود 10 شهر در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان و بوشهر خبر داد.

به گزارش مهر، سید مهدی ثمره هاشمی با بیان جدیدترین وضعیت آبرسانی به استان ها و مناطق مختلف کشور گفت : اکنون در 5 استان و حدود 10 شهر کشور کمبود آب ونوبت بندی اجرا  می شود که این شهرها در استان کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان و بوشهر واقع شده است.

مشاور وزیر نیرو با تاکید بر اینکه میزان کمبود آب در مناطق نوبت بندی آب در شهرهای کوچک و با جمعیت حدود 5 تا 6 هزار نفر است. البته کمبود آب نیز در این مناطق حدود 40 تا 50 لیتر در ثانیه است که از نظر ما کمبود تلقی می شود.

این مقام مسئول در وزارت نیرو تصریح کرد : در سال گذشته تعداد شهرهای دارای نوبت بندی آب بیشتر بودند که با اقدامات صورت گرفته این میزان در حال حاضر به 5 استان کاهش یافته است این استان ها در مناطق مرکزی، شرقی و جنوب شرقی و به صورت کلی مناطق کم باران وجود دارد که مشکل آبرسانی داریم البته در نظر داریم به زودی با اجرای برنامه های دیگر تعدادی دیگر از شهرها را نیز از نوبت بندی آب خارج کنیم.


دوهفته نامه پیام ساختمان – شماره 148


 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;