۴دستورکار روی میز شورای مرکزی نظام مهندسی با حضور خرم

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بعدازظهر سه شنبه، یازدهم شهریورماه با حضور اکثریت اعضا به صورت حضوری و مجازی در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد.

به گزارش تاسیسات نیوز، «بحث و بررسی و تصویب اعضای گروه های تخصصی و کمیسیون های شورای مرکزی نظام مهندسی»، «بحث و بررسی الحاق یک تبصره به نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شهرها، شهرستانها و مناطق»، «بحث و بررسی درباره نظام نامه مالی و معاملاتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان» و «بحث و بررسی درباره فرآیند انتخاب اعضای شورای هم عرض»، چهار دستور کار دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی بودند.
البته اعضا در سخنان پیش از دستور جلسه به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.
در این میان, نخستین دستور کار جلسه امروز «بحث و بررسی و تصویب اعضای گروه های تخصصی و کمیسیون های شورای مرکزی نظام مهندسی» بود که در این جلسه لیست پیشنهادی هیأت رئیسه تصویب شد.
همچنین موضوع الحاق یک تبصره به نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی، ساختمان استان در شهرها، شهرستانها و مناطق» پس از بحث و بررسی در دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی، به تصویب اعضا رسید.
دستور کار سوم جلسه امروز «بحث و بررسی درباره نظام نامه مالی و معاملاتی در سازمان نظام مهندسی، ساختمان استان» بود که در این جلسه مقرر شد پیشنهاد هزینه‌کرد یک دوازدهم بودجه سال گذشته با افزایش حداکثر ۴۰ درصدی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.
با این حال، «بحث و بررسی درباره فرآیند انتخاب اعضای شورای هم عرض» دستور کار چهارم دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی بود که کلیات آن در این جلسه بحث و بررسی شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;