یک لباسشویی هوشمند همه‏ کاره

شرکت سامسونگ یک سیستم شست‌وشوی جدید را معرفی کرده است که قرار است در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES 2017) در لاس‏ وگاس رونمایی شود.





حتما تاکنون اتفاق افتاده که قصد شستن لباس‌های جمع شده در طول هفته را داشته باشید و مجبور شوید لباس‌ها را براساس نوع آنها (حساس، ضخیم، رنگی یا سفید) جدا کرده و چند بار ماشین را روشن کنید.





شرکت سامسونگ با درک این موضوع سیستم چهار در یک همه ‏کاره را که FlexWash + FlexDry نام دارد ارائه کرده است. این ماشین به ارائه یک سیستم پیشرفته شامل دو محفظه شست‌وشو و دو محفظه خشک‏کن پرداخته و انتخاب‏های بیشتری به مشتری برای شست‌وشو به شیوه مطلوب در همه شرایط می‏دهد.





در این دو ماشین، هر یک از محفظه‏ های متمایز لباسشویی شامل ویژگی‏هایی برای نیازهای شست‌وشوی روزمره است. برای مثال سیستم درب از جلو FlexWash دارای ظرفیت پنج فوت مربع برای شست‌وشوی لباس‏های عادی یا بزرگ است که بزرگ‌ترین میزان در این نوع ماشین‏های لباسشویی محسوب می‏شود.





محفظه درب از بالای این ماشین نیز از یک فوت مربع ظرفیت بیشتر برخوردار است و لباس‏های سبک و سنگین را جداگانه می‏شوید. این سیستم‏ها به‌طور همزمان با تنظیمات جداگانه قابل استفاده هستند. سیستم خشک‏کن جدید سامسونگ نیز از ویژگی‏های جالبی برخوردار بوده و برای مثال می‏توان لباس‏های ظریف را نیز در آن خشک کرد.





کاربر می‏تواند این سیستم‏ها را از طریق یک اپلیکیشن تلفن هوشمند کنترل کند. این لباسشویی دارای گزینه‏هایی مانند حالت فوق سریع (SuperSpeed) است که می‏تواند زمان شست‌وشو را تا 30 دقیقه در شرایط درست کاهش دهد، یا تکنیک پاکسازی عمیق فومی(PowerFoam) که ترکیبی از هوا، ماده شوینده و آب بوده و برای شست‌وشوی البسه بزرگ مناسب است، ارائه دهد. قیمت و زمان ارائه این محصول به بازار هنوز مشخص نیست.




منبع: ایسنا







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;